институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Організація приміщень в готельному комплексі (на прикладі готельного комплексу “Братислава”)

Каталог пособий и учебных материалов | Разное | Материал | Страниц: 40 | Год: 2007 | Размер: 110 кб. | Стоимость: 1 смс | Смотреть | Скачать

Організація приміщень в готельному комплексі (на прикладі готельного комплексу “Братислава”)

План
Вступ 3
Стандарти запропоновані до помешкань готелів різних категорій: 4
Функціональна організація приміщень готельного комплексу «Братислава» 12
Характеристика приміщень житлової групи 14
Характеристика приміщень не житлової групи 20
Перспективи розвитку готелів України й удосконалення їхніх помешкань 24
Висновки 31
Використана література: 34

Cмотрите также:
Особливості взаємовідносин в системі “гість-послуга” в технології обслуговування в готельному комплексі “Братислава”

Вступ 3 1. Ефективність використання готельного господарства в Україні 5 2. Характеристика готелю 9 3. Організаційно-управлінська та економічна характеристика готельного комплексу “Братислава” 13 4. Аналіз стану особоливостей взаємовідносин в системі “гість-послуга” в технології обслуговування готельного комплесу “Братіслава” 19 5. Кваліфікація обслуговуючого персоналу 27 Висновки та пропозиції 30 Список використаної літератури: 31

Підвищення доходів підприємств готельного господарства (на прикладі готельного комплексу “Братислава”)

План Вступ 3 Розділ 1. Економічна необхідність одержання доходів підприємствами 4 1.1. Економічна ефективність діяльності підприємств 4 1.2. Валові доходи та їх характеристика 7 Розділ 2. Аналіз доходів готельного комплексу “Братислава” 12 2.1. Загальна характеристика діяльності готельного комплексу 12 2.2. Структура доходів готельного комплексу та їх аналіз 15 2.3. Аналіз витрат 19 Розділ 3. Напрямки підвищення доходів готельного комплексу “Братислава” 21 3.1. Зміна структури надання послуг 21 3.2. Підвищення продуктивності праці 22 3.3. Інвестиційні вкладення 26 Висновки та пропозиції 33 Список використаної літератури 35

Підвищення доходів підприємств готельного господарства (на прикладі готельного комплексу “Братислава

План Вступ 3 Розділ 1. Економічна необхідність одержання доходів підприємствами 4 1.1. Економічна ефективність діяльності готельних підприємств України 4 1.2. Валові доходи та їх характеристика 6 Розділ 2. Аналіз доходів готельного комплексу “Братислава” 11 2.1. Загальна характеристика діяльності готельного комплексу 11 2.2. Структура доходів готельного комплексу та їх аналіз 13 2.3. Аналіз витрат 17 Розділ 3. Напрямки підвищення доходів готельного комплексу “Братислава” 24 3.1. Зміна структури надання послуг 24 3.2. Підвищення продуктивності праці 26 3.3. Інвестиційні вкладення 28 Висновки та пропозиції 35 Список використаної літератури 37

Розробка програми удосконалення організації праці в готельному підприємстві

Вступ 3 Розділ І Теоретичні засади побудови ефективної організаційної структури підприємствам готельного господарства 6 1.1 Види організаційних структур, що застосовуються в підприємствах готельного господарства 6 1.2 Основні аспекти формування організаційної структури готельного комплексу 16 1.3. Особливості організації праці у підприємствах готельного господарства 21 Розділ 2 Аналіз господарської діяльності готелю "___" 38 2.1 Загальна характеристика готельного комплексу "___" 38 2.2. Оцінка кадрового забезпечення господарської діяльності готельного комплексу "___" 46 2.3. Система основних економічних показників діяльності готельного комплексу "___" 54 Розділ 3. Удосконалення організації праці в готельному комплексі "___" 62 3.1. Основні напрями раціональної організації праці та її ефективність 62 3.2. Удосконалення кадрового забезпечення готельного комплексу "___" 75 3.3. Пропозиції щодо удосконалення організації праці в готельному комплексі "___" 84 Висновок 96 Список використаних джерел 99 Додатки 104-107

Організація надання послуг діловим туристам у засобах розміщення

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ОРГАНІЗАЦІЯ Й ТЕХНОЛОГІЯ НАДАННЯ ПОСЛУГ ДЛЯ ОБСЛУГОВУВАННЯ ДІЛОВИХ ТУРИСТІВ В ПІДПРИЄМСТВАХ ГОТЕЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА 5 1.1. Характеристика послуг обслуговування туристів в підприємствах готельного господарства типу «діловий» 5 1.2. Характеристика організації побутового обслуговування ділових туристів в підприємствах готельного господарства 7 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ НАДАННЯ ПОСЛУГ ДІЛОВИМ ТУРИСТАМ В ГОТЕЛЬНОМУ КОМПЛЕКСІ „Назва” 11 2.1. Загальна характеристика роботи у готельному комплексі „Назва” 11 2.2. Аналіз організації обслуговування ділових туристів в готельному комплексі „Назва” 19 РОЗДІЛ 3. УДОСКОНАЛЕННЯ ОБСЛУГОВУВАННЯ ДІЛОВИХ ТУРИСТІВ В ГОТЕЛЬНОМУ КОМПЛЕКСІ „Назва” 32 3.1. Загальні засади удосконалення роботи готельного комплексу „Назва” 32 3.2. Обґрунтування заходів щодо покращення організації побутового обслуговування в готельному комплексі „Назва” 37 ВИСНОВКИ 47 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 50 ДОДАТКИ 53

„ Організація складської групи приміщень підприємств готельного господарства”

Зміст Вступ Розділ І .Теоретичні аспекти досліджуваної теми. Організація роботи складського господарства в готелях. 1.1. Призначення і завдання, що виконує складське господарство 1.2 Характеристика складських приміщень для збереження матеріально – технічних цінностей Розділ ІІ. Аналіз організації роботи складських приміщень для збереження матеріально – технічних цінностей в готельному комплексі „Турист” 2.1.Аналіз та характеристика складських приміщень 2.2.Порядок прийому і видачі матеріально – технічних цінностей. 2.3.Вирішення кадрових питань в складському господарстві Розділ ІІІ. Пропозиції щодо удосконалення роботи складських приміщень для збереження матеріально – технічних цінностей в готельному комплексі „Турист” Висновки Використана література

Особливості харчування туристів у закладах ресторанного господарства в ГК

ВСТУП 3 1. ХАРАКТЕРИСТИКА ЗАКЛАДІВ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА В ГОТЕЛЬНОМУ КОМПЛЕКСІ "БРАТИСЛАВА" 6 1.1 Місце закладів ресторанного господарства та характеристика контингенту туристів готелю "Братислава" 6 1.2 Характеристика торгових приміщень: обладнання, столовий посуд та прибори, столова білизна 10 1.3 Методи і види обслуговування та умови харчування туристів 13 2. ХАРАКТЕРИСТИКА ФОРМ ОБСЛУГОВУВАННЯ ТУРИСТІВ, ЩО ПРОПОНУЄ РЕСТОРАННЕ ГОСПОДАРСТВО ГОТЕЛЮ "БРАТИСЛАВА" 18 2.1 Організація обслуговування туристів в номерах 18 2.2 Організація обслуговування туристів-індивідуалів та груп 21 2.3 Організація обслуговування ділових туристів 25 2.4 Організація обслуговування туристів по класу VIP 27 3. СПЕЦІАЛЬНІ ФОРМИ ОБСЛУГОВУВАННЯ ТУРИСТІВ В 29 РЕСТОРАНАХ ГОТЕЛЮ "БРАТИСЛАВА" 29 3. 1 Організація дегустацій 29 3.2 Організація обслуговування тематичних свят 30 ВИСНОВКИ 34 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 37 ДОДАТКИ 40

Комерційна діяльність сервісного обслуговування та шляхи її вдосконалення (на прикладі готелю “Братислава”)

Вступ 3 1. Економічна сутність послуг 5 1.1. Види і сектори послуг 5 1.2. Сутність послуг 6 1.3. Класифікація послуг 8 2. Комерційна діяльність готельного комплексу “Братислава” 14 2.1. Загальна характеристика готельного комплексу 14 2.2. Аналіз доходів і витрат готельного комплексу 16 2.3. Аналіз рентабельності підприємства 26 3. Напрямки підвищення ефективності комерційної діяльності підприємства 29 Висновки та пропозиції 32 Список використаної літератури 36

Організація харчування туристів в готельному комплексі на прикладі ВАТ “Готельний комплекс “Русь”

Вступ 3 1. Характеристика закладів ресторанного господарства ВАТ “Готельний комплекс “Русь” 7 1.1. Місце закладів ресторанного господарства та характеристика контингенту туристів готельного комплексу “Русь” 7 1.2. Характеристика торгових приміщень (обладнання, столова, білизна столовий посуд та прибори) 13 1.3 Методи і види обслуговування та умови харчування туристів 15 2. Характеристика форм обслуговування туристів 20 2.1 Організація обслуговування в номерах 20 2.2 Організація обслуговування туристів індивідуально та в групах 20 2.3 Організація обслуговування ділових туристів 21 2.4 Обслуговування VIP туристів 26 3. Спеціальні форми обслуговування туристів в ресторанному комплексі. 28 3.1 Організація дегустацій 28 3.2 Організація обслуговування тематичних свят (свадьба, дні народження, ювілеї) 29 Висновки і пропозиції 31 Список використаної літератури 34 Додаток 36-39

ПСИХОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ УПРАВЛІННЯ ГОТЕЛЬНИМ КОМПЛЕКСОМ

Вступ 3 Розділ 1. Поняття управління персоналом готельного комплексу 6 1.1. Характеристика методів управління готельним комплексом 6 1.2. Мотивація трудової діяльності персоналу готельного комплексу 9 Розділ 2. Управління персоналом готельного комплексу "Воєводіно" 17 2.1. Загальна характеристика готельного комплексу "Воєводіно" 17 2.2. Вплив структури особистості керівника готельного комплексу "Воєводіно" на управління персоналом 19 2.3. Економічні та організаційні методи управління персоналом в готельному комплексі "Воєводіно" 26 Розділ 3. Розвиток персоналу готельного комплексу "Воєводіно 29 3.1. Удосконалення діяльності керівника готельного комплексу "Воєводіно" при прийнятті управлінських рішень 29 3.2. Розробка системи стимулювання праці персоналу готельного комплексу "Воєводіно" 32 Висновки 36 Список використаної літератури 39