институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Чому діти вживають наркотики і як цьому запобігти

Каталог пособий и учебных материалов | Разное | Материал | Страниц: 12 | Год: 2007 | Размер: 14 кб. | Стоимость: 1 смс | Смотреть | Скачать

Чому діти вживають наркотики і як цьому запобігти

План
Вступ 3
1. Чому діти починають вживати наркотики? 4
2. Як запобігти тому, щоб діти вживали наркотики? 9
Література 12

Cмотрите также:
Діти вулиці

Розділ І. “Діти вулиці” – соціально - економічна проблема. 1.1. Діти, які завжди покладаються на самих себе. Розділ ІІ. Статистика безпритульності в України. 2.1. Аналіз бродяжництва та безпритульності дітей. 2.2. Діти у конфлікті з законом. Список використаної літератури

Залікова робота з біології

1. Які ви знаєте основні екологічні фактори 2 2. Запишіть послідовність нуклеотидів і-РНК, якщо у ДНК вона така: 4 3. В чому єдність та відмінність між клітинами прокаріот та еукаріот. 4 4. У чому полягає біологічне значення мейозу. 4 5. Поясніть закон незалежного комбінування ознак. 5 6. Задача на успадкування зчеплення зі статтю. Які діти будуть народжуватись у сім’ї де батько хворий на дальтонізм, а мати здорова. 6 Література 7

ДІТИ ВУЛИЦІ ЯК СОЦІАЛЬНА ПРОБЛЕМА

Вступ 3 Розділ I. Теоретико-методологічні основи безпритульності 9 1.1. Історія подолання безпритульності 9 1.2. Визначення поняття "діти вулиці" та характеристика основних категорій 15 1.3. Причини і наслідки для суспільства появи "дітей вулиці" 20 Розділ ІІ. Безпритульність як соціальне явище 39 2.1. Становище безпритульних дітей та підлітків 39 2.2. Сучасні "діти вулиці" (безпритульники): їх повсякденне життя і проблеми 43 Розділ ІІІ. Соціальна робота з "дітьми вулиці" 53 3.1. Зарубіжний досвід роботи з "дітьми вулиці" 53 3.2. Вітчизняний досвід роботи та профілактичні заходи щодо попередження цього феномену 57 3.3. Науково-дослідні спостереження за феноменом "діти вулиці" 64 Висновки 72 Список використаної літератури 77 ДОДАТКИ 80

ДІТИ ВУЛИЦІ ЯК СОЦІАЛЬНА ПРОБЛЕМА

Вступ 3 Розділ I. Теоретико-методологічні основи безпритульності 9 1.1. Історія подолання безпритульності 9 1.2. Визначення поняття "діти вулиці" та характеристика основних категорій 15 1.3. Причини і наслідки для суспільства появи "дітей вулиці" 20 Розділ ІІ. Безпритульність як соціальне явище 39 2.1. Становище безпритульних дітей та підлітків 39 2.2. Сучасні "діти вулиці" (безпритульники): їх повсякденне життя і проблеми 43 Розділ ІІІ. Соціальна робота з "дітьми вулиці" 53 3.1. Зарубіжний досвід роботи з "дітьми вулиці" 53 3.2. Вітчизняний досвід роботи та профілактичні заходи щодо попередження цього феномену 57 3.3. Науково-дослідні спостереження за феноменом "діти вулиці" 64 Висновки 72 Список використаної літератури 77 ДОДАТКИ 80

Контрольна робота етикет

Вступ 3 1. Мистецтво критики 4 2. Вимоги етикету до знайомства 7 3. Ділова людина вирішила відростити бороду (вуса). 12 Чи має при цьому значення його вік, чому? 12 Список використаної літератури 13

Наркотики і організм дитини

ЗМІСТ Вступ........................................................................................................................3 Розділ І. Загальна характеристика наркотичних речовин 4 1.1. Поява перших наркотичних речовин 4 1.2. Фізико-хімічна характеристика найбільш поширених наркотичних речовин серед підлітків та молоді 15 Розділ ІІ. Наркотики і організм дитини 20 2.1. Характеристика дії наркотичних речовин на організм 20 2.2. Наслідки дії алкоголю та тютюнопаління 30 2.3. Наслідки дії наркотиків 40 2.4. Профілактичні заходи, щодо попередження вживання наркотичних речовин 44 Розділ ІІІ. Розробка уроків та позакласного заходу 49 3.1. План-конспект нетрадиційного уроку на тему: "Шкідливий вплив неркотиичних речовин" 49 3.2. Позакласний захід з метою профілактики вживання наркотичних речовин на тему "Дорога в безодню" 52 Висновки 56 Список використаної літератури 57

Наркотики і організм дитини

ЗМІСТ Вступ........................................................................................................................3 Розділ І. Загальна характеристика наркотичних речовин 4 1.1. Поява перших наркотичних речовин 4 1.2. Фізико-хімічна характеристика найбільш поширених наркотичних речовин серед підлітків та молоді 15 Розділ ІІ. Наркотики і організм дитини 20 2.1. Характеристика дії наркотичних речовин на організм 20 2.2. Наслідки дії алкоголю та тютюнопаління 30 2.3. Наслідки дії наркотиків 40 2.4. Профілактичні заходи, щодо попередження вживання наркотичних речовин 44 Розділ ІІІ. Розробка уроків та позакласного заходу 49 3.1. План-конспект нетрадиційного уроку на тему: "Шкідливий вплив неркотиичних речовин" 49 3.2. Позакласний захід з метою профілактики вживання наркотичних речовин на тему "Дорога в безодню" 52 Висновки 56 Список використаної літератури 57

Кр "психологія"

1. Питання 1. Поясніть, чим відрізняється спостереження у повсякденному житті від спостереження як методу психології. 3 2. Питання 2. Поясніть, у чому проявляється вплив статевих та конституційних особливостей на психічні прояви. 4 3. Питання 3. Чи справедлива приказка: яким народився – таким і помре? 5 4. Питання 4. Мати разом з дитиною 25 років дивиться фільм-тріллер. При цьому жінка переживає страх, напругу, закриває очі тощо. Чи може така поведінка матері вплинути на психічний стан дитини? 6 5. Питання 5. До 9-го класу прийшов новий вчитель, якому відразу вдалося завоювати повагу учнів. Тільки один школяр, що був неформальним лідером, „випробував” вчителя. З цих ситуацій вчитель виходив вдало та гідно. Через деякий час, хлопець, не усвідомлюючи мотивів, став одягатися, як вчитель, наслідувати його манеру розмови тощо. Вкажіть, який психологічний захист діє в цьому випадку, в чому його сутність. 7 6. Питання 6. Проаналізуйте, яке значення мав колектив у формуванні Вашої особистості. 8 Література 9

Тема: К/р "психологія" Предмет: психологія

1. Питання 1. Поясніть, чим відрізняється спостереження у повсякденному житті від спостереження як методу психології. 3 2. Питання 2. Поясніть, у чому проявляється вплив статевих та конституційних особливостей на психічні прояви. 4 3. Питання 3. Чи справедлива приказка: яким народився – таким і помре? 5 4. Питання 4. Мати разом з дитиною 25 років дивиться фільм-тріллер. При цьому жінка переживає страх, напругу, закриває очі тощо. Чи може така поведінка матері вплинути на психічний стан дитини? 6 5. Питання 5. До 9-го класу прийшов новий вчитель, якому відразу вдалося завоювати повагу учнів. Тільки один школяр, що був неформальним лідером, „випробував” вчителя. З цих ситуацій вчитель виходив вдало та гідно. Через деякий час, хлопець, не усвідомлюючи мотивів, став одягатися, як вчитель, наслідувати його манеру розмови тощо. Вкажіть, який психологічний захист діє в цьому випадку, в чому його сутність. 7 6. Питання 6. Проаналізуйте, яке значення мав колектив у формуванні Вашої особистості. 8 Література 9

Наркотики

СОДЕРЖАНИЕ ВВЕДЕНИЕ 1. История проблемы 2. Современные виды наркотических веществ 3. Наркотическая зависимость ВЫВОДЫ СПИСОК ИСПОЛЬЗОВАННОЙ ЛИТЕРАТУРЫ