институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Значення та функції комунікацій в інформаційному суспільстві

Каталог пособий и учебных материалов | Разное | Материал | Страниц: 12 | Год: 2007 | Размер: 22 кб. | Стоимость: 1 смс | Смотреть | Скачать

Значення та функції комунікацій в інформаційному суспільстві

Зміст
1. Інформаційне суспільство: поняття та сутність 3
2. Роль комунікації в інформаційному суспільстві 5
Література 12

Cмотрите также:
Сучасні технології в інформаційному сервісі

Вступ 3 1. Поняття сучасних високих технологій, їх системності та стратегій 4 2. Бібліотека інформаційного суспільства 10 2.1. Системний аналіз документальних комунікацій 10 2.2. Функції бібліотек в інформаційному суспільстві 13 2.3. Бібліотечна освіта 18 2.4. Статус і роль бібліотеки в інформаційному суспільстві 20 3. Електронні бібліотеки в Україні: перспективи розвитку 21 Висновки 25 Література 27

Значення та функції комунікацій в інформаційному суспільстві

1. Інформаційне суспільство: поняття та сутність 3 2. Роль комунікації в інформаційному суспільстві 5 Література 12 1. Алексей Голобуцкий. Информационное общество и Украина.// Українська мережа Інформаційного суспільства, 2002 рік. Адреса посилання - http://e-ukraine.org.ua/publications/is/Ukraine.htm 2. Почепцов Г.Г. Павлик рилейшнз для профессионалов. К: Из-во "Ваклер", 2001 3. Почепцов Г.Г. Как "переключают" народы. Психологические/информационные операции как технологии воздействия на массовое сознание в ХХ веке. К: Из-во "Ваклер", 2001 4. Почепцов Г.Г. Теория коммуникации. Из-во "Ваклер", 2001, с..25 5. Рубинштейн Р. Принятие чьей-либо стороны: уроки войны в Персидском заливе // Почепцов Г. Национальная безопасность стран переходного периода. — К., 1996. 6. Черешкин Д.С., Смолян ГЛ., Цыгичко В.Н. Реалии информационной войны // "Конфидент". - 1996. -№4. 7. Bass C.D. Building castles on sand. Underestimating the tide of information operations // Airpower Journal. — Summer 1999 8. Henry R., Peartee C.E. Military theory and information warfare // Parameters. — Autumn 1998 9. Nye J.S. Redefining NATO's mission in the information age // NATO Review. - 1999. - N 4 10. Stein G.J. Information warfare // Airpower Journal. -Spring 1995

Роль та місце освіти в постіндустріальному (інформаційному) суспільстві, тенденції та перспективи розвитку

Вступ 3 1. Тенденції та перспективи сучасної освіти 4 2. Завдання та роль освіти і умовах інформаційного суспільства 5 3. Інформаційна освіта (медіа-освіта) як необхідна складова освіти в інформаційному суспільстві 21 Висновки 23 Перелік використаної літератури 24

Проектування систем комунікацій у менеджменті

ВСТУП 3 1. СУТНІСТЬ І ЗНАЧЕННЯ ПРОЦЕСУ КОМУНІКАЦІЙ В СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ 5 1.1. Поняття комунікацій у теорії управління 5 1.2. Основні етапи комунікаційного процесу 9 2. АНАЛІЗ КОМУНІКАЦІЙ НА ПІДПРИЄМСТВІ ВАТ «...» 13 2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства ВАТ «...» 13 2.2. Види комунікацій на підприємстві ВАТ «...» 19 2.3. Оцінка і аналіз міжособистих комунікацій у трудовому колективі підприємства ВАТ «...» 21 2.4. Комунікаційні «перешкоди» і шляхи їх усунення 23 3. ПРОЕКТУВАННЯ ЕФЕКТИВНИХ КОМУНІКАЦІЙ 26 3.1. Вдосконалення спілкування та їх проектування 26 3.2. Вдосконалення комунікацій на підприємстві ВАТ «...» 27 ВИСНОВОК 32 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 35

Соціологія інформаційних процесів у суспільстві

Вступ 3 1. Правові, соціальні та економічні можливості людині у інформаційному суспільстві 4 2. Соціальні наслідки ведення реальних мілітарних дій та інформаційних війн і порівняльний аналіз 9 Висновок 12 Список використаної літератури 14

Имиджелогия

ПРАКТИЧНА РОБОТА №1: АНАЛІЗ СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ПЕРЕДУМОВ ВИНИКНЕННЯ ІМІДЖ-ОБРАЗУ В ІНФОРМАЦІЙНОМУ СУСПІЛЬСТВІ. 3 1.1. ІСТОРИЧНІ АСПЕКТИ ВИНИКНЕННЯ ІМІДЖУ ТА ОСОБЛИВОСТІ ЙОГО ФУНКЦІОНУВАННЯ В ІНФОРМАЦІЙНОМУ СУСПІЛЬСТВІ. 3 1.2. ОСОБЛИВОСТІ СПРИЙНЯТТЯ ТА МЕХАНІЗМИ ДІЇ ІМІДЖЕФОРМУЮЧОЇ ІНФОРМАЦІЇ. 6 ВИСНОВКИ ЗА РОБОТУ 11 ПРАКТИЧНА РОБОТА №2: САМОМОНІТОРИНГ ПСИХОЛОГІЧНИХ ЯКОСТЕЙ, ЩО ВИЗНАЧАЮТЬ ОСОБИСТІСНИЙ ІМІДЖ ЛЮДИНИ. 12 2.1. ВИЗНАЧЕННЯ КОМУНІКАТИВНИХ ЯКОСТЕЙ. 12 2.2. ВИЗНАЧЕННЯ ДОМІНУЮЧИХ ЦІННОСТЕЙ ТА ЗДІБНОСТІ ДО САМОРОЗВИТКУ. 14 2.3. ВИЗНАЧЕННЯ СТИЛЮ ВЗАЄМОВІДНОСИН З ОТОЧУЮЧИМИ. 16 2.4. ВИЗНАЧЕННЯ ЛІДЕРСЬКИХ ЯКОСТЕЙ. 17 ВИСНОВКИ ЗА МОНІТОРИНГ 18 ПРАКТИЧНА РОБОТА №3: ОСОБИСТЕ БАЧЕННЯ ІМІДЖЕВОЇ СИМВОЛІКИ. 19 МОДУЛЬНО-КОНТРОЛЬНА РОБОТА: КОРПОРАТИВНА КУЛЬТУРА ТА ЇЇ ВПЛИВ НА ДІЯЛЬНІСТЬ ОРГАНІЗАЦІЇ. 20 ЛІТЕРАТУРА 28 ДОДАТКИ 29

Основи бізнесу контрольна робота

ЗМІСТ 1. Ризики і види ризиків у підприємництві 2 2. Підприємництво в інформаційному суспільстві 8 Література 15

Релігія та її роль у суспільстві

1. Соціальні функції релігії 3 2. Принципи аналізу ролі релігії в суспільстві 5 3. Моральне значення релігійного світогляду 8 4. Релігія як соціальний феномен 11 Список використаної літератури 17

Доцільність використання основних методів та типів комунікацій в процесі управління сучасною організацією

Вступ 2 1. Сутність комунікацій та їхня роль в управлінні 5 1.1. Теоретичні засади комунікацій 5 1.2. Групи типи та методи комунікацій 7 1.3. Доцільність використання комунікацій в організаціях: управлінський аспект 9 1.4. Роль внутрішньоорганізаційних комунікацій у вдосконаленні організаційних структур менеджменту 15 2. Практичне використання основних методів та типів комунікацій у обраній компанії 19 2.1. Загальні відомості про фірму 19 2.2. Методи та типи комунікацій у досліджуваній компанії 21 2.3. Управління комунікаційними процесами у ТОВ «Дистриб ютор Центр» 24 2.4. Комплекс маркетингових комунікацій фірми 29 Висновки 32 Література 34

Елементи та етапи процесу комунікацій

ЗМІСТ Вступ 2 1. Сутність та завдання системи комунікацій на підприємстві 3 2. Етапи та методи комунікаційної системи на підприємствах 10 3. Інструменти маркетингових досліджень для оцінки ефективності комунікацій 15 Висновок 19 Література 20 Додаток 1. Цілі системи маркетингових комунікацій Додаток 2. Алгоритм формування комплексу маркетингових комунікацій