институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Аналіз комунікативних складових друкованого видання

Каталог пособий и учебных материалов | Разное | Материал | Страниц: 14 | Год: 2007 | Размер: 16 кб. | Стоимость: 1 смс | Смотреть | Скачать

Аналіз комунікативних складових друкованого видання


План:
Вступ 3
1. Характеристика соціального і читацького призначення 8
2. Визначення класу, типу, виду видання 10
3. Характеристика вихідних даних 11
4. Характеристика зовнішньої і внутрішньої форми передачі матеріалу 11
5. Характеристика авторських продуктів 12
6. Відповідність форми і змісту читацького та соціального призначення, наявність чи відсутність комунікативних бар’єрів 13
7. Канали поширення видання. Умови зустрічі читача або користувача з даним виданням 13
Висновки 13
Література 14

Cмотрите также:
Аналіз комунікативних складових друкованого видання

Аналіз комунікативних складових друкованого видання

Аналіз комунікативних складових друкованого видання

Вступ 3 1. Характеристика соціального і читацького призначення 9 2. Визначення класу, типу, виду видання 10 3. Характеристика вихідних даних 13 4. Характеристика зовнішньої і внутрішньої форми передачі матеріалу 13 5. Характеристика авторських продуктів 14 6. Відповідність форми і змісту читацькому і соціальному призначенню 15 7. Канали поширення видання. Умови зустрічі читача або користувача з даним виданням. 15 Висновки 16 Література 17

Аналіз документальних складових періодичного і неперіодичного друкованого видання

Аналіз документальних складових періодичного і неперіодичного друкованого видання

Організація рекламної діяльності на підприємстві

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 7 1.1. Сутність, види та зміст рекламної діяльності підприємства 7 1.2. Методичні підходи до організації рекламної діяльності підприємства 15 1.3. Особливості рекламування друкованих ЗМІ 27 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ПРАКТИКИ ОРГАНІЗАЦІЇ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТОВ «Назва» 34 2.1. Стан ринку друкованих автомобільних видань в Україні 34 2.2. Оцінка маркетингу ТОВ «Назва» 47 2.3. Практика організації рекламної діяльності друкованого видання 57 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 76 3.1. Програма маркетингового дослідження друкованого видання 76 3.2. Медіаплан та медіабюджет рекламної кампанії друкованого видання 87 3.3. Бенчмаркінг рекламної діяльності 94 ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ 102 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 107 ДОДАТКИ 113

Аналіз документних складових періодичного і неперіодичного видань

План: І. Книжкове видання 3 1.1. Бібліографічний опис 3 1.2. Характеристика видань соціального призначення 3 1.3. Характеристика читацького призначення 3 1.4. Характеристика внутрішньої і зовнішньої форми видання 3 1.5. Характеристика типу і виду видання 4 ІІ. Характеристика періодичного видання 4 2.1. Назва видання, його соціальне і читацьке призначення 4 2.2. Характеристика класу, типу, виду видань 4 2.3. Характеристика авторських продуктів 5 Література 6

Організація комунікативних процесів на підприємстві

ЗМІСТ Вступ 1. Теоретичні положення організації комунікативних процесів на підприємстві. 1.1. Загальна характеристика комунікативних процесів 1.2. Особливості організаційних комунікацій і їх моделювання 1.3.Методи збільшення ефективності організаційних комунікацій 2. Загальна характеристика ВАТ “Чернігівавтодеталь”. 2.1. Загальні показники діяльності підприємства. 2.2. Організація інформативних потоків і документообігу в рамках комунікативної політики. 2.3. Аналіз ефективності організаційних комунікацій на ВАТ “Чернігівавтодеталь”. 3.Удосконалення комунікативних процесів на ВАТ “Чернігівавтодеталь” Висновки Список використаних джерел

Комунікативні каналів на підприємстві.

ЗМІСТ Вступ 1. Теоретичні положення організації формальних комунікативних каналів на підприємстві. 1.1. Загальна характеристика комунікативних каналів 1.2. Особливості організаційних комунікацій і їх моделювання 1.3.Методи збільшення ефективності організаційних комунікацій 2. Загальна характеристика ВАТ “Чернігівавтодеталь”. 2.1. Загальні показники діяльності підприємства. 2.2. Організація інформативних потоків в рамках комунікативної політики. 2.3. Аналіз ефективності організаційних комунікацій на ВАТ “Чернігівавтодеталь”. 3.Удосконалення комунікативних каналів на ВАТ “Чернігівавтодеталь” Висновки Список використаних джерел

Технологія поліграфічного виробництва

Вступ. 3 1. Техноголічна схема виготовлення поліграфічної продукції. 5 1.1 Характеристика продукції. 5 Технічні показники видання 5 1.2 Характеристика друкарського обладнання, що використовується підприємством “Фактор”. 7 2. Організація підготовки видань до виробництва в друкарському цеху поліграфічного підприємства “Фактор”. 8 2.1 Розрахунок річної продукції одиниці друкованого устаткування в залежності від середньорічного тиражу видання. 8 2.2 Розрахунок собівартості виготовлення облікової одиниці продукції 12 3. Організація контроля якості продукції і необхідність автоматизації обліку на поліграфічному підприємстві “Фактор”. 21 3.1 Організація якості продукції. 21 3.2 Необхідність автоматизація обліку продукції поліграфічного виробництва на підприємстві “Фактор”. 22 Висновок. 24 Список використаних літературних джерел. 25 Додаток 2. 27

Інформаційне забезпечення комунікативних процесів в менеджменті

Вступ. 3 1. Комунікативний процес в організації. 5 2. Інформаційне забезпечення комунікативних процесів. 7 Висновок. 20 Список використаної літератури. 23

Сучасні реферативні видання в Україні

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ ЕВОЛЮЦІЇ РЕФЕРУВАННЯ 5 1.1. Поняття про реферати та реферування 5 1.2. Еволюція концепцій наукового реферування 6 1.3. Наукові основи реферування 9 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ РЕФЕРАТИВНИХ ВИДАНЬ В СУЧАСНІЙ УКРАЇНІ 14 2.1. Становлення та розвиток українських реферативних видань 14 2.2. Сучасні реферативні видання України 18 2.3. Досвід автоматизації реферування 31 ВИСНОВКИ 39 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ І ДЖЕРЕЛ 42