институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Зріле Відродження на прикладі трагедії Шекспіра Гамлет

Каталог пособий и учебных материалов | Литература | Реферат | Страниц: 16 | Год: 2004 | Размер: 24 кб. | Стоимость: 30 грн. | Смотреть | Купить

Зріле Відродження на прикладі трагедії Шекспіра Гамлет

Вступ 3
1. Відродження як духовний, світоглядний, культурний переворот 3
2. В. Шекспір – співець зрілого Відродження в Англії 5
3. Філософська трагедія “Гамлет” як приклад твору епохи зрілого Відродження 8
Висновки 15
Література 16

Cмотрите также:
Трагедія короля Ліра у творі Шекспіра

ПЛАН ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. МІСЦЕ ТРАГЕДІЇ КОРОЛЬ ЛІР В СВІТОВІЙ ЛІТЕРАТУРІ 7 1.1. Трагедії в творчому доробку Шекспіра 7 1.2. Історія створення п’єси 11 1.3. Проблематика твору 12 РОЗДІЛ 2. ОБРАЗНА СВОЄРІДНІСТЬ ТРАГЕДІЇ ШЕКСПІРА 17 2.1. Образ Короля Ліра 17 2.2. Ключова Роль молодшої доньки Корделії у трагедії 23 ВИСНОВОК 26 БІБЛІОГРАФІЯ 29 Новизна нашого дослідження полягає у аналізі твору з нового ракурсу, зокрема при розгляді образів трагедії. Мета роботи з’ясувати специфіку трагедії В.Шекспіра «Король Лір». Для досягнення поставленої мети необхідно розв’язати наступні завдання: - вивчити підґрунтя сюжету п’єси; - з’ясувати проблематику твору; - дослідити образну своєрідність трагедії. Мета і завдання роботи зумовили таку її структуру: робота складається з двох розділів, висновків та бібліографії, яка нараховує 24 назви. У першому розділі аналізується своєрідність трагедій в творчості Шекспіра, зокрема проблематика «Короля Ліра». Другий розділ присвячений дослідженню образів твору.

Обманутого довір’я в трагедії Отелло

ВСТУП 2 РОЗДІЛ 1. Філософська основа конфлікту трагедії Шекспіра «Отелло» 4 РОЗДІЛ 2. Отелло як трагічний характер 15 РОЗДІЛ 3. Розкриття проблеми зрадженої довіри 22 ВИСНОВКИ 30 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 32-34 Ціль роботи – проаналізувати на прикладі героїв п’єси Шекспіра важливість високих моральних якостей людей, особливо людей, які формують суспільство, його економічну основу. Показати, що навіть чисті люди не завжди можуть протистояти злу, що тільки духовна єдність, моральна чистота можуть забезпечити необхідний рівень життя суспільства. Об’єктом дослідження є вивчення відносин у суспільстві яке розвивається, переходить до іншої економічної формації. Предметом дослідження є психологічні, моральні якості різних представників суспільства, шляхи формування, зміни моральних якостей людей, вплив особливостей характеру на взаємовідносини між людьми.

Новаторські прийоми поетики в сонетах Шекспіра

Зміст Вступ 3 1. Народний характер творчості Шекспіра 5 1.1. Біографія письменника 5 1.2. Періоди творчості Шекспіра 6 2. Походження жанру сонету, його розвиток у європейській літературі. Формування англійського сонету 9 2.1. Походження жанру сонету та його форми 9 2.2. Поділ сонетів на тематичні групи. Англійський сонет 11 3. Поетика сонетів Вільяма Шекспіра 14 3.1. Історія створення і видання сонетів Шекспіра 14 3.2. Образи та їх життєві прототипи у сонетах 17 3.3. Суспільна, філософська та естетична проблематика сонетів 19 3.4. Художня досконалість сонетів Шекспіра 23 Висновки 25 Список використаних джерел 26

Воля богів і свободна воля людини в світі античної трагедії

Вступ. 3 I. Воля богів і предписання долі в античній трагедії. 5 ІІ. Софокл - великий поет Давньої Еллади. 7 ІІІ. Головні герої трагедії "Антигона" та їх моральний вибір. 11 IV. Люди і боги в творчості Софокла 21 Висновки 25 Використана література 26

Сонети у творчості Шекспіра та Петрарки

Вступ 3 Сонетний жанр у творчості Шекспіра 5 Сонетна творчість Франческо Петрарки 15 Висновок 21 Перелік використаної літератури 22

Причини трагедії 1933 року в Україн

Зміст Вступ 3 1. Причини трагедії 1933 року в Україні 4 2. Наслідки аграрної політики на селі 8 3. Трагічна статистика голоду 12 Висновки 16 Список використаної літератури 17

Причини трагедії 1933 року в Україн

Зміст Вступ 3 1. Причини трагедії 1933 року в Україні 4 2. Наслідки аграрної політики на селі 8 3. Трагічна статистика голоду 12 Висновки 16 Список використаної літератури 17

Виникнення давньогрецької трагедії

Вступ. 2 1. Походження і структура античної трагедії. 3 2. Становлення древньогрецького театру. 12 3. Роль театру в житті греків. 14 4. Зміст древньогрецьких трагедій. 17 5. Головні автори древньогрецьких трагедій. 20 ВИСНОВКИ 32 Список використаних джерел 34

ФРАЗЕОЛОГІЯ ЯК НАУКА. ЇЇ ПРЕДМЕТ ТА СЕМАНТИКА

ЗМІСТ ВСТУП...................................................................................................................3 1. РОЗДІЛ І. ФРАЗЕОЛОГІЯ ЯК НАУКА. ЇЇ ПРЕДМЕТ ТА СЕМАНТИКА.......................................................................................................6 1.1. Фразеологія як наука. Предмет її дослідження.....................................6 1.2. Семантика фразеологічних одиниць......................................................9 1.3 Теорія фразеології Ш. Баллі....................................................................11 ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ І...............................................................................13 2. РОЗДІЛ ІІ. ОСНОВНІ КЛАСИФІКАЦІЇ ФРАЗЕОЛОГІЧНИХ ОДИНИЦЬ............................................................................................................15 2.1. Структурно-семантична класифікація фразеологічних одиниць.......15 2.2. Класифікація фразеологізмів за джерелами їх походження...............18 ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ ІІ.............................................................................21 РОЗДІЛ ІІІ. ДОСЛІДЖЕННЯ ФРАЗЕОЛОГІНИХ ОДИНИЦЬ НА МАТЕРІАЛІ ТВОРУ В.ШЕКСПІРА „ГАМЛЕТ”...........................................22 ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ ІІІ...........................................................................27 ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ...........................................................28 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ......................................30

Культура відродження

1. Культура Відродження, її періодизація та характерні риси 2 2. Антропоцентризм та проблема особистості в культурі Відродження 5 3. Мистецтво Ренесансу. Титани Відродження 6 Список використаної літератури 13