институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Склад і значення комплексу сфери послуг в Україні

Каталог пособий и учебных материалов | Разное | Материал | Страниц: 13 | Год: 2007 | Размер: 13 кб. | Стоимость: 1 смс | Смотреть | Скачать

Склад і значення комплексу сфери послуг в Україні

План
Вступ 3
1. Житлово-комунальний комплекс України 4
2. Комплекс побутового обслуговування України 6
3. Комплекс торгівлі і громадського харчування 7
4. Комплекс зв’язку 8
5. Туристично-рекреаційний комплекс 9
Висновки 12
Література 13

Cмотрите также:
Регіоналістика

1. Значення і структура паливно-енергетичного комплексу 3 2. Склад і значення комплексу сфери послуг 8 Література 15

Структура і особливості розвитку сфери послуг в Україні

ВСТУП 3 1. Поняття сфери послуг в Україні 5 2. Структура і особливості розвитку сфери послуг в Україні 6 3. Перспективи сфери послуг в Україні 16 ВИСНОВКИ 17 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 19

Роль сфери послуг в сучасній економічній системі

Вступ 3 1. Основи функціонування і розвитку підприємств сфери послуг 6 1.1. Суть, місце та функціональна роль послуги в економічній системі 6 1.2. Система економічних відносин у сфері послуг 8 1.3. Тенденції і закономірностей розвитку сфери послуг в різних регіонах та індустріально розвинених країнах світу 12 2. Реформування сфери послуг при переході до ринкової економіки 23 2.1. Ринок послуг: механізм становлення та функціонування в трансформаційній економіці 23 2.2. Проблеми оптимізації господарського механізму в сфері послуг у системі становлення ринкової економіки 30 3. Напрями розвитку сфери послуг в Україні 33 3.1. Удосконалення державного регулювання 33 3.2. Розвиток сфери послуг в Україні в контексті світових тенденцій і з урахуванням національної специфіки. 38 41 Висновки 42 Література 46-48

Роль і значення продуктивних сил у розвитку господарського комплексу Аргентини

ЗМІСТ Вступ 1. Роль і значення продуктивних сил у розвитку господарського комплексу Аргентини 2. Передумови розвитку та розміщення продуктивних сил Аргентини: історичні, природні, демографічні, економічні. 3. Сучасна галузева структура і рівень розвитку господарського комплексу Аргентини 4. Особливості розміщення і територіальна структура провідних галузей господарства Аргентини: 4.1. Промисловості 4.2. АПК 4.3. Транспорту 4.4. Сфери послуг 5. Участь Аргентини в міжнародному територіальному поділі праці та економічних зв’язках 6. Проблеми та перспективи розвитку та розміщення продуктивних сил Аргентини Висновки Список використаних джерел

СПЕЦИФІКА ПОСЛУГ В ІНДУСТРІЇ ГОСТИННОСТІ

ВСТУП 3 Розділ 1. Місце готельних послуг в сучасних економічних умовах 6 1.1. Характеристика послуг в індустрії гостинності 6 1.2. Сучасний стан розвитку готельно-ресторанного бізнесу в Україні на сучасному етапі 11 Розділ 2. Характеристика послуг готельного комплексу "Славутич-Закарпаття" 16 2.1. Загальна характеристика та місце розташування Комплексу 16 2.2. Конкурентні переваги готельного комплексу "Славутич-Закарпаття" 17 2.3. Планування розвитку послуг готельного комплексу "Славутич-Закарпаття" 21 Розділ 3. Удосконалення управління розвитком послуг готельного комплексу "Славутич-Закарпаття" 24 3.1. Удосконалення діяльності послуг готельного комплексу "Славутич-Закарпаття" на основі анкетування туристів 24 3.2. Управління розвитком готельного підприємства за рахунок використання інформаційних ресурсів 28 3.3. Використання програмних систем бронювання номерів для вдосконалення прийому та розміщення туристів 30 ВИСНОВКИ 37 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 40

ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННІ ПОСЛУГИ ТА РИНОК КОНГРЕС-ТУРІВ

ВСТУП 3 Розділ 1. Поняття готельно-ресторанних послуг та ринку конгрес-турів 5 1.1. Загальна характеристика готельно-ресторанних послуг 5 1.2. Поняття конгрес-турів 14 Розділ 2. Характеристика готельного комплексу "Карпатія" 19 2.1. Загальна характеристика комплексу "Карпатія": місце розташування та номерний фонд 19 2.2. Аналіз цін на проживання та спектру послуг готельного комплексу "Карпатія" 21 2.3. Організація конференцій та семінарів на базі готельного комплексу "Карпатія" 22 Розділ 3. Проблеми та перспективи розвитку готельно-ресторанних послуг та ринку конгрес-турів 24 3.1. Сучасний стан розвитку готельно-ресторанних послуг в Україні 24 3.2. Ринок конгрес-турів в Україні та його розвиток 32 Висновки 36 Список використаної літератури 39 Додатки 41

Малий бізнес у сфері послуг

1. Суб'єкти малого підприємництва 3 2. Інтерактивна модель викладання економіки 12 3. Тестові завдання 17 1. У сфері послуг зайнято: 2. Для промислово-розвинених країн середньорічні темпи приросту ВВП у сфері послуг за останні два десятиліття склали в середньому: 3. У світовій торгівлі: 4. Структура економіки є: 5. Залежно від змісту виділяють різні види структурного ділення економіки: 6. На думку І.І. Сидоренко і O.K. Казакової, постіндустріальне виробництво - це: 7. Ринок послуг визначається наступними чинниками: 8. До економічних функцій сфери послуг відносять: 9. До соціальних функцій сфери послуг відносять: 10. Під економічними функціями сфери послуг розуміється: Література 21

Характеристика комплексу соціально-духовних послуг України

ЗМІСТ Вступ.........................................................................................................................3 Розділ 1. Соціально-економічна сутність та основні функції соціальної сфери, її роль у розвитку і розміщенні продуктивних сил..............................................5 Розділ 2. Передумови розвитку і розміщення соціальної сфери території, що досліджується...........................................................................................................8 Розділ 3. Рівень розвитку та галузева структура соціальної сфери досліджуваної території........................................................................................13 Розділ 4. Територіальна структура соціальної сфери досліджуваної території..................................................................................................................21 Розділ 5. Сучасні проблеми та напрями удосконалення розвитку і розміщення соціальної сфери території, що досліджується...................................................32 Висновок.................................................................................................................37 Список використаних джерел..............................................................................40

Комерційна діяльність сервісного обслуговування та шляхи її вдосконалення (на прикладі готелю “Братислава”)

Вступ 3 1. Економічна сутність послуг 5 1.1. Види і сектори послуг 5 1.2. Сутність послуг 6 1.3. Класифікація послуг 8 2. Комерційна діяльність готельного комплексу “Братислава” 14 2.1. Загальна характеристика готельного комплексу 14 2.2. Аналіз доходів і витрат готельного комплексу 16 2.3. Аналіз рентабельності підприємства 26 3. Напрямки підвищення ефективності комерційної діяльності підприємства 29 Висновки та пропозиції 32 Список використаної літератури 36

Послуги та їх особливості

Вступ 3 РОЗДІЛ 1. УМОВИ СТВОРЕННЯ І ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ МАРКЕТИНГУ ПОСЛУГ 5 1.1. Методологічні основи розвитку сфери послуг 5 1.2. Маркетингова послуга: ознаки, класифікація, елементи 9 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ МАРКЕТИНГУ СТРАХОВИХ ПОСЛУГ 16 2.1. Поняття, значення і продукти маркетингу в страхуванні 16 2.2. Маркетингові дослідження і маркетингова політика страховика 21 2.3. Особливості рекламування страхових послуг 25 Висновок 32 Література 34 Додатки 36-38 Предмет: маркетингова товарна політика Темою роботи є „Послуги та їх особливості”. Метою роботи є теоретичне й практичне обґрунтування сутності маркетингового механізму управління розвитком сфери послуг. Об'єктом дослідження є процес управління розвитком підприємств сфери послуг. Предметом дослідження є формування маркетингового механізму управління розвитком підприємств сфери послуг. Дослідження даної теми проведено на основі таких підручників: Іщенко О.А. „Теоретичні основи і механізм реалізації маркетингу послуг”, Кардаша В.Я. „Маркетингова товарна політика”, Котлера Ф. „Основы маркетинга”, Куденко Н.В. „Стратегічний маркетинг”, Осадця С.С. „Страхування”, Портера М. „Стратегія конкуренції”, Шершньової З.Є. „Стратегічне управління”