институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Організація обліку, аналізу і контролю в ТОВ

Каталог пособий и учебных материалов | Разное | Материал | Страниц: 67 | Год: 2007 | Размер: 97 кб. | Стоимость: 1 смс | Смотреть | Скачать

Організація обліку, аналізу і контролю в ТОВ


Вступ 3
Розділ І. Теоретично-методичні основи діяльності товариств з обмеженою відповідальністю в ринкових умовах 5
1.1. Сутність та особливості діяльності Товариств з обмеженою відповідальністю 5
1.2. Огляд нормативно-правової бази діяльності товариств з обмеженою відповідальністю 12
1.3. Економічна характеристика базового підприємства 16
Розділ ІІ. Облік господарської діяльності ТОВ НВП “Еколог” 22
2.1. Первинний облік на товаристві з обмеженою відповідальністю НВП “Еколог” 22
2.3. Синтетичний і аналітичний облік діяльності ТОВ “Еколог” 26
2.4. Особливості фінансового та управлінського обліку 35
Розділ ІІІ. Економічний аналіз та контроль діяльності ТОВ “НВП “Еколог” 38
3.1. Задачі та джерела інформації аналізу та контролю діяльності ТОВ “НВП “Еколог” 38
3.2. Факторний та детермінований аналіз діяльності ТОВ “НВП “Еколог” 42
3.3. Аналіз фінансового стану ТОВ “НВП “Еколог” 48
3.4. Контроль діяльності ТОВ “НВП “Еколог” 51
3.5. Автоматизація обліку на ТОВ “НВП “Еколог” 57
Висновки та пропозиції 62
Список використаної літератури 65
Додатки 68


Cмотрите также:
Організація обліку (на прикладі нематеріальних активів підприємства)

ТЕМА 2. ОРГАНІЗАЦІЯ ОБЛІКОВОГО ПРОЦЕСУ. 3 Тема 3. Організація контрольного процесу. 16 ТЕМА 4 Організація аналітичного процесу. 19 ТЕМА 6. Особливості організації процесів обліку контролю та аналізу ресурсів підприємства (активів) 20 Тема 10 Організація праці персоналу зайнятого бухгалтерським обліком контролем та аналізом. 23 ТЕМА 12. Організація нормативно-правового забезпечення функціонування бухгалтерського обліку контролю та аналізу в управлінні підприємством. 29 Тема 13. Організація розвитку бухгалтерського обліку контролю та аналізу. 42 Список використаних джерел: 44

ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ РОБОТИ КЕРІВНИКА СЛУЖБИ ОБЛІКУ, КОНТРОЛЮ ТА АНАЛІЗУ В УМОВАХ АВТОМАТИЗОВАНОЇ ІС ОБЛІКУ

ВСТУП 3 1. ОСОБЛИВОСТІ ОБРОБКИ ДАНИХ В ІС ОБЛІКУ 4 1.1. Автоматизація облікових робіт 4 1.2. Комп’ютерна обробка даних – необхідна складова ефективної діяльності керівників 6 2. ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ КЕРІВНИКІВ СЛУЖБИ ОБЛІКУ, КОНТРОЛЮ ТА АНАЛІЗУ 8 2.1. Організація управління в умовах функціонування ІС обліку 8 2.2. Значення інформування керівників служби обліку, контролю та аналізу 9 2.3. Принципи організації роботи керівника служби обліку, контролю та аналізу 11 ВИСНОВКИ 12 ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА 13

Організація обліку

ЗМІСТ РОЗДІЛ І. ОРГАНІЗАЦІЯ ОБЛІКОВОГО КОНТРОЛЬНОГО ТА АНАЛІТИЧНОГО ПРОЦЕСІВ 4 ТЕМА 2. ОРГАНІЗАЦІЯ ОБЛІКОВОГО ПРОЦЕСУ. 4 КНИГА (ЖУРНАЛ) РЕЄСТРАЦІЇ ПЕРВИННИХ ДОКУМЕНТІВ З ОБЛІКУ АМОРТИЗАЦІЙНИХ ВІДРАХУВАНЬ ДП «ТОРГОВИЙ ДІМ «КРОНА» 8 ТЕМА 3. ОРГАНІЗАЦІЯ КОНТРОЛЬНОГО ПРОЦЕСУ. 14 ТЕМА 4 ОРГАНІЗАЦІЯ АНАЛІТИЧНОГО ПРОЦЕСУ. 17 РОЗДІЛ ІІ. ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ОБЛІКОВОГО КОНТРОЛЬНОГО ТА АНАЛІТИЧНОГО ПРОЦЕСІВ НА ОКРЕМИХ ДІЛЯНКАХ 18 ТЕМА 5. ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ПРОЦЕСІВ ОБЛІКУ КОНТРОЛЮ ТА АНАЛІЗУ ПРОЦЕСУ КАПІТАЛУ (ВЛАСНОСТІ). 18 ТЕМА 6. ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ПРОЦЕСІВ ОБЛІКУ КОНТРОЛЮ ТА АНАЛІЗУ РЕСУРСІВ ПІДПРИЄМСТВА (АКТИВІВ) 25 ТЕМА 7. ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ПРОЦЕСІВ ОБЛІКУ КОНТРОЛЮ ТА АНАЛІЗУ ВИТРАТ ДОХОДІВ І РЕЗУЛЬТАТІВ ДІЯЛЬНОСТІ. 39 ТЕМА 8. ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ПРОЦЕСІВ ОБЛІКУ КОНТРОЛЮ ТА АНАЛІЗУ ВНУТРІШНЬОГОСПОДАРСЬКОЇ (ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНОЇ) ДІЯЛЬНОСТІ. 45 ТЕМА 9: ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ УЗАГАЛЬНЕННЯ ДАНИХ ОБЛІКОВОГО КОНТРОЛЬНОГО ТА АНАЛІТИЧНОГО ПРОЦЕСІВ ЗА СКЛАДАННЯ ФІНАНСОВОЇ ЗВІТНОСТІ. 48 РОЗДІЛ ІІІ. ОРГАНІЗАЦІЯ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ФУНКЦІОНУВАННЯ ОБЛІКОВОЇ КОНТРОЛЬНОЇ ТА АНАЛІТИЧНОЇ СЛУЖБ 59 ТЕМА 10 ОРГАНІЗАЦІЯ ПРАЦІ ПЕРСОНАЛУ ЗАЙНЯТОГО БУХГАЛТЕРСЬКИМ ОБЛІКОМ КОНТРОЛЕМ ТА АНАЛІЗОМ. 59 ТЕМА 11. ОРГАНІЗАЦІЯ ІНФОРМАЦІЙНОГО ТЕХНІЧНОГО ТА СОЦІАЛЬНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ОБЛІКУ КОНТРОЛЮ ТА АНАЛІЗУ. 62 ТЕМА 13. ОРГАНІЗАЦІЯ РОЗВИТКУ БУХГАЛТЕРСЬКОГО ОБЛІКУ КОНТРОЛЮ ТА АНАЛІЗУ. 64 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ: 66

Організація внутрішньо - виробничого обліку, аналізу та контролю на прикладі ЗАТ “Автомобільні перевезення”

ВСТУП 3 1. Сутність внутрішньовиробничого обліку, його об'єкти та завдання 7 1.1. Характеристика внутрішньовиробничого обліку 7 1.2. Об'єкти внутрішньовиробничого обліку та аналізу 21 1.3. Завдання та функції внутрішньовиробничого обліку та аналізу 26 2.Організація внутрішньовиробничого обліку, аналізу та контролю автотранспортного підприємства 32 2.1. Особливості організації внутрішньовиробничого обліку та аналізу транспортних витрат 32 2.2. Методи контролю витрат 40 2.3. Інформаційне забезпечення автоматизації та вихідні форми автоматизованого обліку в умовах АРМ бухгалтера 48 3. Методика внутрішньовиробничого обліку, аналізу та контролю транспортних послуг 52 3.1. Аналіз основних техніко – економічних показників діяльності ЗАТ “Автомобільні перевезення”, його галузеві особливості та оцінка фінансового стану. 52 3.2. Облік операцій на внутрішньовиробничому рівні та калькулювання собівартості транспортних послуг 63 3.3. Аналіз витрат за центрами відповідальності та центрами формування витрат 69 3.4. Методика аудиту внутрішньовиробничого обліку 78 3.5. Автоматизація обліку, аналізу та контролю на автотранспортному підприємстві 84 ВИСНОВКИ 86 Список використаних джерел 90 Додатки 93

Організація обліку, контролю та аналізу розрахунків з бюджетом з податку на додану вартість

ВСТУП 4 РОЗДІЛ 1 Теоретичні аспекти податкових розрахунків з бюджетом по ПДВ у системі бухгалтерського обліку 6 1.1 Сутність та значення податку на додану вартість його характеристика як об'єкта обліку, аналізу та аудиту 6 1.2 Організація розрахунків з бюджетом з податку на додану вартість відповідно до чинного законодавства 11 1.3 Техніко-економічна характеристика підприємства ТОВ 37 РОЗДІЛ 2 Організація обліку та контролю розрахунків з бюджетом з податку на додану вартість на підприємстві 48 2.1 Організація обліку розрахунків з бюджетом з податку на додану вартість 48 2.2 Організація контролю розрахунків з бюджетом з податку на додану вартість 71 2.3 Автоматизація обліку та контролю розрахунків з бюджетом з податку на додану вартість 78 РОЗДІЛ 3 Організація аналізу розрахунків з бюджетом з податку на додану вартість 86 3.1 Методика аналізу розрахунків з бюджетом з податку на додану вартість 86 3.2 Автоматизація аналізу розрахунків з бюджетом з податку на додану вартість 95 ВИСНОВКИ 103 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 109 ДОДАТКИ 114

Облік, аналіз і контроль поточних зобов язань (без додатків)

ВСТУП Розділ I. Економічна сутність та значення поточних зобов’язань в діяльності підприємства 1.1. Визначення зобов’язань, їх класифікація та роль в діяльності суб’єктів господарювання 1.2. Оцінка зобов’язань в обліку 1.3. Основні методичні прийоми здійснення контролю та аналізу поточних зобов’язань Розділ II. Організація та методика обліку поточних зобов’язань 2.1. Організація та методика обліку поточних зобов’язань 2.2. Особливості методики та організації обліку короткострокових векселів, розрахунків з учасниками та іншими операціями, доходів майбутніх періодів 2.3. Організація обліку поточних зобов’язань в комп’ютерному середовищі Розділ III. Методика та організація контролю і аналізу поточних зобов’язань 3.1. Організація та методика контролю поточних зобов’язань 3.2. Організація та методика аналізу поточних зобов’язань 3.3. Застосування методики аналізу поточних зобов’язань на базовому підприємстві Висновки Список використаних джерел

Організація і методика обліку і контролю спеціального фонду кошторису бюджетної установи та його фінансового аналізу в умовах економічної трансформації

ВСТУП 3 Розділ 1. Організаційно-методичні аспекти обліку та контролю власних надходжень і доходів спеціального фонду бюджетних установ 6 1.1. Основні нормативні документи, що визначають методологічні основи, порядок організації і ведення бухгалтерського обліку в бюджетних організаціях України 6 1.2. Форми, методи та організація контролю власних надходжень і доходів спеціального фонду бюджетних установ 21 1.3. Загальна характеристика методики аналізу спеціального фонду 36 ВИСНОВОК ДО РОЗДІЛУ І 40 Розділ 2. Організаційна методика обліку і контролю спеціального фонду бюджетних установ 41 2.1. Організація обліку і контролю доходів отриманих як плата за послуги 50 2.2. Організація обліку і контролю доходів за іншими власними надходженнями спеціального фонду 65 2.3. Організація обліку і контролю за іншими надходженнями спеціального фонду 71 2.4. Автоматизація бухгалтерського обліку "ПАРУС" (версія 7.40) 75 ВИСНОВОК ДО РОЗДІЛУ ІІ 93 Розділ 3. Методи аналізу виконання кошторису бюджетних установ по спеціальному фонду 94 3.1. Методика аналізу по спеціальному фонду за даними звіту 94 3.2. Методика формування, складання та основні вимоги до виконання кошторисів бюджетних установ спеціального фонду 98 ВИСНОВОК ДО РОЗДІЛУ ІІІ 114 ВИСНОВКИ 115 Список використаної літератури 118 Додатки 122

Організація і методика обліку, контролю та аналізу формування валових витрат і валових доходів підприємства

ВСТУП 3 Розділ 1. Економічна сутність доходів та витрат підприємства 6 1.1. Сутність та структура доходів підприємства 6 1.2. Сутність та класифікація витрат підприємства 18 1.3. Нормативно-законодавча база з обліку, контролю та налізу доходів та витрат 27 1.4. Характеристика фінансово-господарської діяльності ТОВ “Укрспецторг” 32 Розділ 2. Організація та методика обліку валових доходів та валових витрат. 40 2.1. Організація та методика обліку доходів. 40 2.2. Організація та методика обліку витрат 54 Розділ 3. Контроль та аналіз доходів та витрат підприємства 84 3.1. Завдання контролю та аналізу доходів та витрат. 84 3.2. Методика контролю доходів та витрат. 88 3.3. Методика проведення аудиту витрат та доходів підприємства. 91 Висновок 100 Список використаної літератури 101

Організація обліку контролю та аналізу власного капіталу на підприємствах різних організаційно-правових форм власності

ВСТУП 3 1 Організаційна характеристика підприємства: назва місце знаходження вид діяльності та повна характеристика 4 2 Економічна характеристика підприємства та організація і ведення економічної роботи на підприємстві 10 3. Організація та ведення обліку контролю та аналізу власного капіталу 15 ВИСНОВКИ 26 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 27 Додатки 28

Організація обліку, контролю та аналізу розрахунків з бюджетом з податку на додану вартість

ВСТУП 4 РОЗДІЛ 1. Теоретичні аспекти податкових розрахунків з бюджетом по ПДВ у системі бухгалтерського обліку 7 1.1. Сутність та значення податку на додану вартість його характеристика як об'єкта обліку, аналізу та аудиту 7 1.2. Організація розрахунків з бюджетом з податку на додану вартість відповідно до чинного законодавства 12 1.3. Техніко-економічна характеристика підприємства ТОВ 37 РОЗДІЛ 2. Організація обліку та контролю розрахунків з бюджетом з податку на додану вартість на підприємстві 45 2.1. Організація обліку розрахунків з бюджетом з податку на додану вартість 45 2.2. Організація контролю розрахунків з бюджетом з податку на додану вартість 68 2.3. Автоматизація обліку та контролю розрахунків з бюджетом з податку на додану вартість 74 РОЗДІЛ 3. Організація аналізу розрахунків з бюджетом з податку на додану вартість 83 3.1. Методика аналізу розрахунків з бюджетом з податку на додану вартість 83 3.2. Автоматизація аналізу розрахунків з бюджетом з податку на додану вартість 89 ВИСНОВКИ 99 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 105 ДОДАТКИ 110 Додаток А. Порядок визначення бази оподаткування ПДВ 110 Додаток Б. Показники фінансово-господарської діяльності підприємства 112 Додаток В. Приклади заповнення податкових накладних підприємства 116 Додаток Г. Податкова декларація з податку на додану вартість 118 Додаток Д. Рядки декларації з ПДВ, при заповненні яких необхідні додатки і довідки 122 Додаток Е. Перевірка податкового кредиту заявленого платником податків у розділі 11 декларації на підставі показників книги обліку придбання товарів (робіт, послуг) 126 Додаток Ж. Аналіз розрахунків з бюджетом з податку на додану вартість 129