институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: ПРОБЛЕМА ДИТЯЧИХ ВЗАЄМИН У НАШІЙ ТА ЗАКОРДОННІЙ ПЕДАГОГІЦІ ТА ПСИХОЛОГІЇ В ІСТОРИЧНОМУ АСПЕКТІ

Каталог пособий и учебных материалов | Разное | Материал | Страниц: 16 | Год: 2007 | Размер: 19 кб. | Стоимость: 1 смс | Смотреть | Скачать

ПРОБЛЕМА ДИТЯЧИХ ВЗАЄМИН У НАШІЙ ТА ЗАКОРДОННІЙ ПЕДАГОГІЦІ ТА ПСИХОЛОГІЇ В ІСТОРИЧНОМУ АСПЕКТІ

ЗМІСТ
ВСТУП 2
1. ПРОБЛЕМА ДИТЯЧИХ ВЗАЄМИН У НАШІЙ ТА ЗАКОРДОННІЙ ПЕДАГОГІЦІ ТА ПСИХОЛОГІЇ В ІСТОРИЧНОМУ АСПЕКТІ 4
1.1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ 4
1.2. ПРАКТИЧНІ ДОСЛІДЖЕННЯ 6
2. ВІДНОСИНИ, ВЗАЄМИНИ У ДОШКІЛЬНОМУ ВИХОВАННІ 10
2.1. ПОНЯТТЯ ВІДНОСИН ТА ВЗАЄМИН У КОЛЕКТИВАХ 10
2.2. ВІКОВА ДИНАМІКА РОЗВИТКУ ВЗАЄМИН ДОШКІЛЬНИКІВ 13
ВИСНОВОК 15
ЛІТЕРАТУРА 16

Cмотрите также:
Злочин в історичному аспекті

Вступ 2 1. Злочин в історичному аспекті 3 2. Склад злочину як основа класифікації 6 3. Класифікація злочину 17 4. Правила класифікації злочинів 21 Висновки 30 ЛІТЕРАТУРА: 32

ПРОБЛЕМА ВЗАЄМИН В ПСИХОЛОГІЧНІЙ ЛІТЕРАТУРІ

Зміст ВСТУП..............……………………………………………………………………3 Розділ 1.ПРОБЛЕМА ВЗАЄМИН В ПСИХОЛОГІЧНІЙ ЛІТЕРАТУРІ 1.1.Розвиток і особливості взаємин школярів 1.2. Формування особистості підлітка в проблемі взаємин 1.3. Характеристика взаємовідносин підлітків з однолітками та дорослими в підлітковому віці Висновки до першого розділу 2. ПІДЛІТОК І ГРУПА 2.1. Методика «(Q-сортування тенденцій поводження в групі» 2.2. Проведення методики ВИСНОВКИ...........................................................................................................31 ЛІТЕРАТУРА.........................................................................................................33

Співвідношення психологічного і фізіологічного в індивідуальних особливостях людини

Вступ 3 1. Психофізіологічна проблема в історичному аспекті 4 2. Концепція психофізичного паралелізму 6 3. Проблема співвідношення психологічного і фізіологічного в індивідуальних особливостях людини 14 Висновки 18 Список використаних джерел 19

Профілактичні лікарняні заходи в дитячих закладах

Вступ 2 1. Фактори, що зумовлюють необхідність проведення профілактичних заходів у дитячих закладах 5 2. Основні види профілактичних робіт, що проводяться в дошкільних та навчальних дитячих закладах 6 3. Класифікація дошкільних дитячих закладів 9 4. Особливості проведення профілактичних робіт в дошкільних дитячих закладах 11 5. Загальні вимоги до розміщення дитячих закладів 13 6. Гігієнічні вимоги до території 14 7. Мікроклімат та освітлення у приміщеннях дитячих закладів 15 8. Перевірка стану здоров я працюючих у дитячих закладах (медогляди) 20 Висновки 22 Література 24

Гра у розвитку взаємин дітей

ПЛАН. ВСТУП....................................................................................................3 І. Моральне виховання .......................................................…….......5 ІІ. Формування взаємин дітей дошкільного віку...........................6 ІІІ. Гра у розвитку взаємин дітей............................................8 3.1. Молодші дошкільники.....................................................11 3.2. Середній дошкільний вік.................................................13 3.3. Старші дошкільники................................................……17 IV. Становлення взаємин дітей у трудовій діяльності ...............21 V. Спільна продуктивна діяльність на заняттях як засіб формування взаємин дошкільників ………………………………..29 ВИСНОВОК …………………………………………………………...36 ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА ……………………………………37

Характеристика сімейних взаємин і психофізичні особливості підліткового віку

Зміст І. Вступ. ІІ. Характеристика сімейних взаємин і психофізичні особливості підліткового віку. 1.1. Огляд вітчизняної і закордонної психології - непедагогічної літератури з проблем виховання і сімейних взаємин. ІІІ. Опис методик дослідження і його організація. 3.1. Опис діагностичних методик. 3.1.1. Діагностика тривожності в підлітка. 3.1.2. Діагностика стану агресії в підлітків. IV. Висновок. V. Використана література.

Галузі психології: загальна характеристика

Вступ 3 1. Загальна психологія. 4 2. Психологія особистості та вікова психологія 5 3. Галузі психології в історико-культурному аспекті 9 4. Галузі психології по видах суспільно-господарського діяльності людини 12 Висновок 18 Список використаної літератури 19

Психічний розвиток дитини

Вступ 3 1.Поняття розвитку дитини 5 2.Характеристика основних концепцій психічного розвитку 14 2.1.Концепцій психічного розвитку в закордонній психології 14 2.2.Концепцій психічного розвитку у вітчизняній психології 21 3.Умови і рушійні сили психічного розвитку 26 Висновки 30 Литература 32

Психічний розвиток дитини

Вступ 3 1.Поняття розвитку дитини 5 2.Характеристика основних концепцій психічного розвитку 14 2.1.Концепцій психічного розвитку в закордонній психології 14 2.2.Концепцій психічного розвитку у вітчизняній психології 21 3.Умови і рушійні сили психічного розвитку 26 Висновки 30 Литература 32

Особливості взаємостосунків з однолітками та дорослими в підлітковому віці

ЗМІСТ ВСТУП..............……………………………………………………………………3 Розділ 1.ПРОБЛЕМА ВЗАЄМИН В ПСИХОЛОГІЧНІЙ ЛІТЕРАТУРІ............7 1.1.Розвиток і особливості взаємин школярів.....................................................7 1.2. Формування особистості підлітка в проблемі взаємин..............................12 1.3. Характеристика взаємовідносин підлітків з однолітками та дорослими в підлітковому віці...................................................................................................15 Висновки до першого розділу..............................................................................21 Розділ 2. Практична частина................................................................................23 2.1. Методики експерименту............................................................................23 2.2.Проведення методики та аналіз результатів................................................25 Висновки до другого розділу...............................................................................28 ВИСНОВКИ...........................................................................................................29 ЛІТЕРАТУРА.........................................................................................................31 Додаток А...............................................................................................................32