институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Карпатський національний природний парк

Каталог пособий и учебных материалов | Разное | Материал | Страниц: 37 | Год: 2007 | Размер: 40 кб. | Стоимость: 1 смс | Смотреть | Скачать

Карпатський національний природний парк

1. Загальна характеристика Карпатського національного природного парку (КНПП).
1.1. Фізико-географічна характеристика КНПП.
1.2. Клімат
1.3. Річкова мережа КНПП.
1.4. Короткий історичний нарис КНПП
2. Природно-рекреаційні ресурси КНПП.
2.1. Рослинний світ
2.2. Тваринний світ
2.3. Природні та історичні пам’ятки КНПП.
2.4. Позитивне значення встановлення заповідного режиму.
3. Характеристика туристичного потенціалу КНПП.
3.1. Основні етапи розвитку туристичної діяльності.
3.2. Використання туристичних осередків на території КНПП.
3.3. Аналіз перспективи розвитку туризму в КНПП.
Висновки
Список використаної літератури
Додатки


Cмотрите также:
Природно-заповідний Природно-заповідний

I. 1. Характеристика природно-заповідного фонду України 2. Законодавча система України з охорони і відновлення природних ресурсів II. 1. Основні види природоохоронних територій і географія їх розташування 2. Природні заповідники 3. Біосферні заповідники 4. Чорноморський біосферний заповідник 5. Природні національні парки 6. Карпатський природний національний парк 7. Заказники III. 1. Таблиця: “Природно-заповідні об’єкти України” 2. Таблиця: “Категорії природно-заповідного фонду України” 3. Висновки

„Шацький національний природний парк – приклад розвитку екологічного туризму в Україні”

Зміст: Вступ 3 Розділ І. Теоретичні аспекти досліджуваної теми 5 1.1. Характеристика сучасного стану індустрії туризму 5 1.2. Поняття екологічного туризму в Україні та за кордоном 7 Розділ ІІ. Характеристика природних парків України, основних завдань та перспектив їх розвитку на прикладі Шацького національного природного парку. 9 2.1. Екологічний туризм у національних природних парках України 9 2.2. Волинська область. Історія, міжнародні відносини, економічна, освітня, культурна структури та охорона навколишнього середовища краю 14 2.3.”Блакитні очі Волині” – Шацький національний природний парк 16 2.4.Сучасний стан Шацького національного парку 20 Розділ ІІІ. Пропозиції та рекомендації щодо розвитку національних природних парків в контексті екологічного туризму 23 3.1. Значення створення національних природних парків для розвитку туристичної діяльності 23 3.2. Розробка рекомендацій та пропозицій щодо впровадження оплачуваних додаткових послуг на об’єктах природно-заповідного фонду України 26 Висновки 28 Перелік використаної літератури: 30

Тростянецький парк

План Вступ 3 I. Загальна характеристика рекреаційно-туристичних ресурсів України 6 1.1. Дендрологічні парки в системі рекреаційно-туристичного комплексу України 6 1.2. Охорона дендрологічних парків України 9 II. Дендрологічний парк “Тростянець” 13 2.1. Село Тростянець Чернігівської області 13 2.2. З історії парку 14 2.3. П.I. Скоропадський – останній власник дендропарку 20 3. Екскурсія по парку (найцікавіші галявини та краєвиди) 23 Висновки 40 Література 44 Додатки 48

Художні музеї Києва

1. Національний художній музей України 3 2. Національний музей російського мистецтва 7 3. Національний музей Тараса Шевченка 9 4. Музей культурної спадщини 10 5. Музей мистецтв імені Богдана та Варвари Ханенків 12 Перелік використаної літератури 15

Туристичні ресурси Данії

ЗМІСТ ВСТУП 1 1. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА АВСТРІЇ 3 1.1. Фізико-географічна характеристика країни 3 1.2. Короткий нарис історії Данії 6 1.3. Державно-адміністративний устрій 10 2. КУЛЬТУРНО-ТУРИСТИЧНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ДАНІЇ 15 2.1. Природний потенціал Данії 15 2.2. Визначні історико-туристичні місця країни 17 2.3. Парк туристичних розваг „Леголенд” 25 3. ХАРАКТЕРИСТИКА ТУРИСТИЧНОЇ ГАЛУЗІ ДАНІЇ: СУЧАСНИЙ СТАН І ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ 30 3.1. Туристичні райони Данії 30 3.2. Аналіз туристичного ринку країни 33 3.3. Перспективи розвитку датського туризму 36 ВИСНОВКИ 38 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 39 ДОДАТОК 1 41

Туристсько-рекреаційна характеристика Естонії

Географічне положення Естонії 3 Парк і палац Кадріорг 4 Музей Rocca al Mare 5 Історичний музей у замку Маарьямяги 6 Музей солодкостей фабрики "Калев" 7 Гора Ебавере 8 Водоспад Кейла 8 Кратери Каали 9 Долина Кютіорг 10 Кратери Ілуметса 11 Північно-Естонське узбережжя 12 Парк барона фон Глена 13 Монастир Святої Брігітти 15 Домініканський монастир Св. Катерини 16 Концертний зал-музей церкви Нігулісте 17 Пюхтицький монастир 18 Церква Олевісте 19 Собор Олександра Невського 20 Домський собор 22 Список використаної літератури 23

КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ ПОСЛУГ ТА ШЛЯХИ ЇЇ ВИЗНАЧЕННЯ

ЗМІСТ 1. КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ ПОСЛУГ ТА ШЛЯХИ ЇЇ ВИЗНАЧЕННЯ 3 1.1 Особливості конкурентоспроможності у галузі послуг 3 1.1.1 Особливості сфери послуг 4 1.1.2. Аналіз зовнішнього середовища 4 1.1.3. Аналіз внутрішнього середовища 12 1.1.4 Конкурентне середовище та конкурентні стратегії 15 1.2. Послуги готельного бізнесу і особливості маркетингу в цій сфері 28 1.3.Дослідження ринку готельних послуг 33 2. ДОСЛІДЖЕННЯ КОНКУРЕНТНОЇ СИТУАЦІЇ НА РИНКУ ГОТЕЛЬНИХ ПОСЛУГ ДНІПРОПЕТРОВСЬКА 38 2.1 Характеристика ринку готельних послуг України 38 2.2 Огляд конкурентної ситуації на ринку готельних послуг м.Дніпропетровська 45 2.3 Обґрунтування конкурентоспроможності готелю «Парк-Готель» 52 2.3.1.Аналіз цільового ринку фірми і вибір стратегії його обхвату 52 2.3.2 Позиціонування товару на обраному сегменті ринку 53 2.4 Визначення конкурентних позицій «Парк-Готелю» 60 3. ГОЛОВНІ НАПРЯМКО ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПОСЛУГ «ПАРК-ГОТЕЛЬ» 66 3.1 Вдосконалення цінової стратегії 66 3.2 Вдосконалення стратегій надання послуг 67 3.2.1. Удосконалення відбору та підготовки кадрів на підприємстві 68 3.2.2 Удосконалення якості обслуговування шляхом утворення реєстру постійних клієнтів 73 3.2.3 Удосконалення якості обслуговування за рахунок створення системи резервування через мережу Інтернет 74 3.3 Вдосконалення стратегії просування 75 3.3.1 Розробка бюджету рекламної кампанії «Парк-Готель» 78 3.4 Оцінка ефективності запропонованих заходів - 82 - 3.4.1 Оцінка ефективності реалізації заходів комплексу стратегічного маркетингу - 82 - 3.4.2 Оцінка ефективності рекламної кампанії - 83 - ЛІТЕРАТУРА - 87 -

Парк "Качанівка"

ВСТУП 3 І. ВЛАСНИКИ 3 II. БУДІВЛІ 4 ІII. ГОСТІ 6 IV. СЛІДАМИ КАЧАНІВСЬКИХ СКАРБІВ 6 Література 10

КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ ПОСЛУГ ТА ШЛЯХИ ЇЇ ВИЗНАЧЕННЯ

ЗМІСТ 1. КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ ПОСЛУГ ТА ШЛЯХИ ЇЇ ВИЗНАЧЕННЯ 2 1.1 Особливості конкурентоспроможності послуг 2 1.1.1 Конкурентне середовище та стратегія конкуренції фірми 3 1.1.2. Аналіз зовнішнього середовища 4 1.1.3. Аналіз внутрішнього середовища 11 1.1.4 Особливості сфери послуг 14 1.1.5 Конкуренція та конкурентні стратегії 15 1.1.6 Структурний аналіз галузей 25 1.2. Послуги готельного бізнесу і особливості маркетингу в цій сфері 31 1.3.Дослідження ринку готельних послуг 36 2. ДОСЛІДЖЕННЯ КОНКУРЕНТНОЇ СИТУАЦІЇ НА РИНКУ ГОТЕЛЬНИХ ПОСЛУГ ДНІПРОПЕТРОВСЬКА 41 2.1 Характеристика ринку готельних послуг України 41 2.2 Огляд конкурентної ситуації на ринку готельних послуг м.Дніпропетровська 49 2.3 Обґрунтування вибору методики визначення конкурентоспроможності готелю «Парк-Готель» 55 2.3.1.Аналіз цільового ринку фірми і вибір стратегії його обхвату 55 2.3.2 Позиціонування товару у вибраному сегменті ринку 57 2.4 Визначення конкурентних позицій «Парк-Готелю» 60 3. ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ «СВ-ПАРК» 65 3.1 Розробка рекомендацій з підвищення конкурентоспроможності готелю 65 3.2 Програма маркетингових заходів з підвищення конкурентоспроможності 74 3.2.1 Розробка концепції й бюджету рекламної кампанії 74 3.2.2 Оцінка ефективності рекламної кампанії 78

Контрольна робота з дисципліни: Мікроекономіка

1. Розкрийте механізм „інфляції пропозиції” та її причини. Що таке „шоки пропозиції”? 3 2. Як розраховується чистий національний продукт і національний доход в системі національних рахунків? 5 3. Задача 6 Список літератури 7