институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Острозька школа та її роль в культурному процесі України

Каталог пособий и учебных материалов | Культура | Реферат | Страниц: 10 | Год: 2004 | Размер: 17 кб. | Стоимость: 1 смс | Смотреть | Скачать

Острозька школа та її роль в культурному процесі України

Вступ 3
1. Передумови виникнення світських шкіл в Україні 4
2. Історія Острозької школи 5
3. Острозька школа – осередок культурного життя в Україні у кінці ХVI – на початку ХVII сторіччя 6
Висновок 9
Література 10

Cмотрите также:
Острозька школа та її роль у культурному процесі України

Вступ 3 1. Заснування Острозької школи та її статус 4 1.1. Передумови виникнення та матеріальні основи функціонування. 4 1.2. Визначення статусу. 6 2. Діяльність Острозької школи та її значення для культури України 9 2.1. Періоди діяльності. 9 2.2. Розвиток філософської думки. 15 Висновки 18 Література 19

Розвиток шкільної освіти. Острозька школа

Зміст Розвиток шкільної освіти. Острозька школа 3 1. Початкова школа 3 2. Перші гімназії 5 3. Острозька школа 7 4. Київська академія, Києво-Могилянська колегія 9 5. Шкільні звичаї 11 6. Бурсаки 14 Список використаної літератури 17

Острозька школа та її роль у культурному процесі України

Вступ 3 1. Заснування Острозької школи та її статус 4 1.1. Передумови виникнення та матеріальні основи функціонування. 4 1.2. Визначення статусу. 6 2. Діяльність Острозької школи та її значення для культури України 9 2.1. Періоди діяльності. 9 2.2. Розвиток філософської думки. 15 Висновки 18 Література 19 Вступ Кінець XVI ст. характеризується розквітом польського панування на Україні. Практично в усіх сферах суспільства відбувався активний наступ західного образу життя. Для українців примусово вводилася католицька віра, знищувалися православні храми, йшов наступ на мову та традиції нашого народу. В цих умовах створення культурно-освітнього осередку в Острозі було подією революційною. Острозька школа або, як її потім назвали, Академія постала як центр української культури, символ життєздатності нації. Вивчення діяльності Академії є цікавим і корисним в усіх відношеннях. В першу чергу дослідників повинні цікавити передумови та обставини, в яких відбувалося створення навчального закладу, а також головні підсумки його діяльності – саме завдяки ним Острозька Академія залишилася в пам’яті народу як визначне явище культурного життя України. Висновки Острозька Академія, проіснувавши 60 років, виконала значну історичну місію для українського народу. За досить короткий час вона зібрала розрізнені та частково розгублені культурні залишки колись могутньої слов’янської держави – Київської Русі. Діяльність науково-викладацьких кіл школи сприяла поглибленню, концентрації та подальшій фіксації цих знань, особливо за допомогою друкованих видань, котрі стали виходити саме в Острозі. Крім того, відновився духовний зв’язок з грецькою, візантійською культурою, які в свій час були джерелами давньокиївської цивілізації. За час існування острозької школи вдалося підготувати цілу плеяду видатних науковців, викладачів, мислителів, державних та релігійних діячів саме прослов’янської, проукраїнської спрямованості. З розформуванням Академії вони не припинили свою діяльність, а продовжували пробуджувати в серцях людей спогади про величне минуле українського народу, вселяти надію на краще майбутнє України. За своєю суттю Острозька Академія була навчальним закладом європейського рівня. Ідеї гуманізму, які в той час поширювалися по Європі, сприймалися та поглиблювалися в Острозі. Всі передові принципи щодо навчання та виховання учнів, ведення викладацької роботи також знайшли своє відображення в діяльності Академії. Острозька школа підготувала підґрунтя для подальшого поширення гуманістичних та просвітницьких поглядів в культурному процесі України.

Роль православних братств у розвитку українського письменства

стр. Вступ 3 1. Острозька слов’яно-греко-латинська академія 4 2. Львівська братська школа 7 3. Культурна праця в Києві 10 4. Могилянська колегія 12 5. Писання релігійно-морального та наукового характеру 15 Висновки 17 Література 18

НАРОСТАННЯ ТВОРЧОЇ ЕНЕРГІЇ: УКРАЇНСЬКА КУЛЬТУРА В XIV— XVI СТ.

1.Умови культурного розвитку України у складі Литовсько-Русської та Польської держав. 3 2.Значення козацтва в культурному поступі українського народу. 3 3.Церковні братства та їхня культурно-просвітницька діяльність 4 4.Острозька Академія та Київо-Могильнський коллегіум. К.Острозький, П.Могила, І.Вишенський. 5 5.Пересопницьке Євангеліє 6 6.Розвиток медицини. Медичні школи. Перші дипломатичні лікарі. Церковна медицина. Ю.Дрогобич. Н.Амбодик 7

Братські школи

План. 1. Братські школи. 2. Острозька школа. 3. Києво-могилянська академія.

Історія теорії мотивації

Зміст Вступ 3 1. Школа наукового управління. 5 2. Класична школа в управлінні. 3. Школа людських відносин. 4. Школа науки про поведінку. 5. Мотиваційні теорії З. Фрейда і неофрейдистів 6. Сучасні теорії мотивації 6.1. Теорія потреб А. Маслоу 6.2. Двохфакторна теорія мотивації Ф. Герцберга 6.3. Теорія чекання 6.4. Теорія мотивації соціального вивчення 7. Кількісна школа управління Висновки Література

Історія теорії мотивації

Зміст Вступ 3 1. Школа наукового управління. 5 2. Класична школа в управлінні. 3. Школа людських відносин. 4. Школа науки про поведінку. 5. Мотиваційні теорії З. Фрейда і неофрейдистів 6. Сучасні теорії мотивації 6.1. Теорія потреб А. Маслоу 6.2. Двохфакторна теорія мотивації Ф. Герцберга 6.3. Теорія чекання 6.4. Теорія мотивації соціального вивчення 7. Кількісна школа управління Висновки Література

Контрольна робота з дисципліни "історія економічних вчень"

Зміст 1. Австрійська школа маржиналізму. (К. Менгер, Ф. Візер, Є. Бем-Баворк). 3 2. Англійська школа маржиналізму (С. Джевонс). 5 3. Кембріджська економічна школа та неокласична мікроекономіка А. Маршала. 6 4. Американська школа маржиналізму та економічні погляди Д.Б. Кларка. 8 5. Лозаннська школа маржиналізму ( Л. Вальрас, В. Паретто). 9 6. Розвиток неокласичної традиції (А. Пігу, Р. Хутрі). 12 7. Стокгольмська школа в неокласичній теорії (К. Віксель, Г. Кассель). 14 8. Етапи розвитку економічної думки в Україні в XIX- на початку XXст. 16 9. Економічні погляди С.Подолинського. 18 10. Економічні погляди М. Туган-Барановського. 19 Список використаної літератури: 23

Адаптація поведінки дитини в перший рік навчання в школі

Вступ 2 1. Особливості молодшого шкільного віку 4 2. Когнітивний розвиток в молодшому шкільному віці. 7 2.1. Научіння та мислення в процесі шкільного навчання 7 2.2. Нездадність до учіння 9 3. Психологічно-соціальний розвиток особистості 14 3.1. Розвиток особистості та вплив сім'ї 14 3.2. Соціальні знання та стосунки з однолітками в молодшому шкільному віці 20 Література 25 1. Вишневський О. Сучасне українське виховання. Педагогічні нариси. - Львів, 1996. 2. Г.О. Люблінська. Дитяча психологія. - К.: Вища школа, 1984. 3. Галузинський В.М., Євнух М.Б. Педагогіка: теорія та історія. - Рівне, 1996. 4. Журавлев В.И. Педагогика. - М.: Рос.пед.агенство, 1996. 5. Закон України "Про освіту". - К.: 1997. 6. І.К.Матюша. Гуманізація виховання і навчання в загальноосвітній школі. - К.: Вища школа, 1996. 7. Ісатенко Т. Українська національна школа-родина - ціннісний орієнтир суспільства // Початкова школа. -1997. -№5. -С. 8-9. 8. Калмиков Г. Про діяльність сім'ї та школи. // Початкова школа. -1998. -№ 9. - С. 18-22. 9. Концепція національного виховання. - К., 1994.. 10. Кузь В.Г., Руденко Ю.Д., Сергійчик З.О. Основи національного виховання. - Умань, 1993. 11. Педагогічна бібліотека. Вікова психологія. - К.: Радянська школа, 1976. 12. Практические задания по психологии. Учебное пособие для студентов педагогических институтов. Под редакцией профессора А.В.Петровского. - М.: Просвещение, 1972. 13. Сухомлинський В.О. Батьківська педагогіка. - К.: Радянська школа, 1978