институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: УГРУПОВАННЯ ВИТРАТ ПО ФУНКЦІЯХ КЕРУВАННЯ

Каталог пособий и учебных материалов | Разное | Материал | Страниц: 8 | Год: 2007 | Размер: 11 кб. | Стоимость: 1 смс | Смотреть | Скачать

УГРУПОВАННЯ ВИТРАТ ПО ФУНКЦІЯХ КЕРУВАННЯ

УГРУПОВАННЯ ВИТРАТ ПО ФУНКЦІЯХ КЕРУВАННЯ
Cмотрите также:
Система керування персоналом на прикладі ТОВ “Манхетен”

Вступ 3 1. СИСТЕМА КЕРУВАННЯ ПЕРСОНАЛОМ І ЇЇ ВИДИ 5 1.1. Зв'язок системи керування персоналом з цілями організації. 8 1.1.1. Відповідність систем керування персоналом стану зовнішнього середовища і культурі організації. 10 1.1.2. Цілісність системи керування персоналом. 11 1.1.3. Участь керівництва організації в процесі керування персоналом. 12 1.1.4. Служба керування персоналом. 13 1.2. Етапи реорганізації системи керування персоналом 15 2. СИСТЕМА КЕРУВАННЯ ПЕРСОНАЛОМ НА ПРИКЛАДІ ТОВ “МАНХЕТТЕН” 22 2.1. Аналіз людських ресурсів на ТОВ “Манхетен” 26 2.2. Оптимізація чисельності співробітників 35 2.3. Добір персоналу і керування людськими ресурсами в ТОВ “Манхетен” 39 2.4. Заробітна плата 42 2.5. Приклад упровадження фірмою програм розвитку персоналу 50 3. УДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ КЕРУВАННЯ ПЕРСОНАЛОМ ТОВ “МАНХЕТЕН” НА ПРИКЛАДІ ВПРОВАДЖЕННЯ АВОМАТИЗОВАНОЇ СИСТЕМИ КЕРУВАННЯ 51 Висновки та пропозиції 57 Використана література: 61 Додатки 64

Моделі корпоративного керування

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Керування організацією: сутність, принципи, методи й моделі 5 1.1. Сутність корпоративного керування (керування організацією) 5 1.2. Недоліки корпоративного керування в Україні 10 1.3. Методи керування організацією 13 1.4. Принципи корпоративного керування (керування організацією) 17 Розділ 2. Моделі корпоративного керування 25 2.1. Англо-американська модель 25 2.2. Німецька модель корпоративного керування 29 2.3. Японська модель 35 Висновки 40 Список використаної літератури 41

Основні етапи розвитку керування документацією за кордоном

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕРМІНОЛОГІЯ ТА ІСТОРІЯ КЕРУВАННЯ ДОКУМЕНТАЦІЄЮ 7 1.1. Аналіз термінології у сфері керування документацією 7 1.2. Зародження та розвиток сфери керування документацією 9 РОЗДІЛ 2. ОРГАНІЗАЦІЯ ТА ПРОЦЕСИ КЕРУВАННЯ ДОКУМЕНТАЦІЄЮ 14 2.1. Принципи політики та встановлення обов’язків персоналу щодо керування документацією 14 2.2. Нормативна база по управлінню документацією за кордоном 19 ВИСНОВКИ 24 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 29

КЕРІВНИЦТВО: СТИЛІ, ПРИНЦИПИ, МЕТОДИ

ЗМІСТ. Вступ. 3 1. СТИЛІ КЕРУВАННЯ 5 2. МЕТОДИ КЕРУВАННЯ 7 3. ПРИНЦИПИ КЕРУВАННЯ 8 4. ФУНКЦІЇ КЕРУВАННЯ 12 Висновки. 13 Список використаної літератури. 14

Комплексне керування якістю в організації

Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні основи керування якістю в організаціях 5 1.1 Поняття якості 5 1.2 Засоби та методи комплексного керування якістю 6 1.3 Керування якістю за допомогою операційного менеджменту 8 Розділ 2. Аналіз управління якістю в організації 10 2.1 Значення операційної діяльності в управлінні якістю 10 2.2 Операційний менеджмент як контроль якості 14 Розділ 3. Розробка заходів по підвищенню якості продукції 18 3.1 Керування постачанням 18 3.2 Керування матеріальними запасами 19 3.3 Зростання продуктивності праці як захід по підвищенню якості 20 Висновки та пропозиції 23 Література 26 Додаток 28

Управління формуванням та використанням фінансових ресурсів туристичного підприємства

ЗМІСТ ВСТУП...........................................................................................................3 1. Фінанси підприємства 1.1 Основи організації фінансів підприємств..................................4 1.2 Планування фінансів. 1.2.1 Поняття планування....................................................7 1.2.2 Мети планування.........................................................8 1.2.3 Організація планування............................................10 1.2.4 Процес планування.........................…......................11 1.3 Керування фінансами 1.3.1 Керування активами..................................................12 1.3.2 Керування поточними активами..............................12 1.3.3 Керування основними активами..............................13 2. Особливості керування фінансовими ресурсами туристичного підприємства 2.1 Методичні рекомендації з планування, обліку і калькулювання собівартості туристського продукту і формування фінансових результатів в організаціях, що займаються туристською діяльністю ...................................15 2.2 Керування фінансовими ресурсами турфірми “Глобус”.............................................................................27 ВИСНОВКИ............................….............................................................32 ВИКОРИСТАНІ ДЖЕРЕЛА……………………………………............33

Психологічні проблеми керування

ЗМІСТ 1. Об’єкт, суб’єкт керування 3 2. Психологічні концепції керування 5 3. Психологічні вимоги до керівника на сучасному етапі 12 4. Фактори взаємодії керівника та підлеглих 16 Список використаної літератури 22

Принципи політики та організації керування документаційними процесами

Вступ 3 Розділ 1. Понятійний апарат керування документацією 5 Розділ 2. Процес керування документацією в організації 11 Розділ 3. Принципи політики керування документаційними процесами 17 3.1. Культура організування роботи з документами. Дотримання основних принципів роботи 17 3.2. Побудова електронної канцелярії 22 Висновки 26 Список використаної літератури 27

Методи керування трудовими ресурсами

План ВСТУП 3 1. МЕТОДИ УПРАВЛІННЯ ТРУДОВИМИ РЕСУРСАМИ 5 1.1. Концепція керування персоналом 5 1.2. Етапи управління персоналом та методи їх втілення 7 2. КЕРУВАННЯ ПЕРСОНАЛОМ ОРГАНІЗАЦІЇ НА ПРИКЛАДІ ВАТ "УЛЬТРАБУД" 28 2.1. Коротка характеристика і структура керування підприємством 28 2.2. Система і методи керування персоналом ВАТ "УЛЬТРАБУД" 37 ВИСНОВОК 44 ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА 46 ДОДАТОК 47 Основна мета написання даної курсової роботи є в дослідженні методів керування трудовими ресурсами на підприємствах в їх теоретичному викладанні, та на прикладі практичного застосування.. Ціль роботи обумовила ряд взаємозалежних задач курсового дослідження: 1. виявити основні етапи, що використовуються при керуванню трудовими ресурсами; 2. проаналізувати існуючі методи по керуванню персоналом підприємства; 3. на прикладі діючого підприємства розглянути систему керування трудовими ресурсами. Курсова робота складається з двох частин, у яких послідовно розкриваються основні методи керування трудовими ресурсами, вступу, висновків, використаної літератури та додатку.

Інформаційні системи бухгалтерського обліку

Що таке об’єкт і система керування? Назвати характеристики об’єкта керування