![]() |
Система объявлений институт.com.ua поможет Вам найти или разместить объявления для студентов, связанные с образованием в Украине и зарубежом, трудоустройством для студентов, репетиторством. Также Вы можете разместить информацию об услугах в сфере образования.
Вакансии от ведущего новостного сервера Новости Мира Мы рады пригласить к сотрудничеству целеустремлённых и образованных молодых людей. Если вы всегда в курсе событий в мире и не только, если вы отлично владеете языком, как инструментом выражения своих мыслей, если вам есть чем поделиться с окружающими вас людьми и миром мы рады предложить вам свои страницы для размещения ваших новостных и аналитических материалов. Мы не ограничим ваc в средствах выражения, при условии что они не выйдут за пределы действующего законодательства. Мы не станем навязывать вам своё мнение и вмешиваться в творческий процесс. От вас требуется отличное знание грамматики и написание текстов без грамматических и пунктуационных ошибок. Так же обязательным требованием является понимание сути предмета или проблемы о которой пишете.
Если вы чувствуете в себе силы и желание творить, мы будем рады видеть ваши материалы на страницах сайта novostimira.com.ua Гарантируем достойный и адекватный уровень оплаты ваших трудов. Заполнить анкету можно здесь |
витончена краса верленівських Пейзажів душіВы можете заказать реферат на тему витончена краса верленівських Пейзажів душі или найти уже готовые рефераты, которые содержат некоторую информацию по запросу «витончена краса верленівських Пейзажів душі»: "Краса душі, краса любові-найвища на землі краса"(краса почуттів в інтимній ліриці українських поетів кінця 19-20 століття)... Тема: Краса чистих людських взаємин
Предмет: зарубіжна
Вид: твір
... Співвідношення понять „дух”, „душа”, „тіло” у психології релігії
Вступ 2
Розділ І 5
УЯВЛЕННЯ ПРО ДУШУ ТА ЇЇ ПРИРОДУ У ВЧЕННЯХ АНТИЧНОСТІ 5
1.1. Поняття про душу давньогрецьких матеріалістів. 5
1.2. Сутність уявлень Платона і Арістотеля про душу і дух. 9
Висновки до 1-го розділу 14
Розділ ІІ 16
ПРОТИСТОЯННЯ ПОГЛЯДІВ ВІДНОСНО ПОНЯТЬ „ДУША”, „ДУХ” В ПЕРІОД СЕРЕДНЬОВІЧЧЯ ТА НОВОГО ЧАСУ 16
2.1. Християнство про співвідношення тіла й душі людини. 16
1.2. Раціональні пояснення душі і духовності. 21
Висновки до 2-го розділу 28
РОЗДІЛ ІІІ 29
РОЗУМІННЯ ДУШІ І ДУХУ В СУЧАСНИХ НАУКОВИХ КОНЦЕПЦІЯХ 29
1.1. Екзистенціалістські і фрейдистські поняття душі. 29
3.2. Сучасні погляди психологічної науки на духовну сферу людини. 32
Висновки до 3-го розділу. 37
Висновки 39
Література 41
... Безсмертя та добро вічність і краса - основа життя людини на землі ... У мене в грудях дві душі живуть У мене в грудях дві душі живуть (твір за трагедією Фауст)... Твір у публіцистичному стилі на тему "Неповторна краса рідного краю» Тема: Твір у публіцистичному стилі на тему "Неповторна краса рідного краю»
Предмет: укр. мова
Вид: твір
... У чому краса мистецького слова Лесі Українки у чому краса мистецького слова Лесі Українки... Блукання людської душі від пізнання гріхів до очищення і набуття віри в добро Блукання людської душі від пізнання гріхів до очищення і набуття віри в добро (за твором Данте Божественна комедія)... «Краса вірності в коханні» твір за повістю М. Коцюбинського «Дорогою ціною» «Краса вірності в коханні» твір за повістю М. Коцюбинського «Дорогою ціною» ... Моральна краса дівчини-українки за драмою І. Котляревського „Наталка Полтавка” Моральна краса дівчини-українки за драмою І. Котляревського „Наталка Полтавка”... Милосердя – це помилка людської душі чи обов’язок кожного? Милосердя – це помилка людської душі чи обов’язок кожного?... Щоб створити щось красиве треба мати красу у душі Щоб створити щось красиве треба мати красу у душі... Чистота душі, остереження гріха-Божий і людський заповіти М.Гоголь Чистота душі, остереження гріха-Божий і людський заповіти М.Гоголь... Організація бухгалтерського обліку. Варіант №7 Наказ про облікову політику й організацію бухгалтерського обліку на підприємстві МП “Краса”. 3
Список використаної літератури. 26
... Український романтизм. Микола Васильович Гоголь План реферату:
Біографія................................................................................2
Хто такий чорт ..................................................................2
Хлєстаков..............................................................................3
Розгляд “Ревізора”...............................................................5
Чичиков.................................................................................7
Сенс життя Чичикова.......................................................9
Мертві душі.......................................................................10
Література.......................................................................11... Вступ 2 1. Арістотель: життя на вчення 3 2. Вчення Арістотеля про душі 10 Висновки 16 Список використаних джерел 17 ... План
1. Проблема людини в філософії 3
2. Основні напрямки римської античної філософії 11
3. Чи утворюють істина, краса і добро єдність? Обґрунтуйте свою думку 13
Список використаної літератури 15... Значення творчості Симоненка в національному відродженні української культури Вступ 3
I. В. Симоненко – поет з когорти шістдесятників 5
ІІ. Традиції і новаторство у поезії В. Симоненка 12
III. Тематична різноманітність творчості В. Симоненка 16
3.1. Патріотична лірика 16
3.2. Духовна краса і велич простої людини 19
3.3. Інтимна лірика та сатира 22
Висновки 25
Література 27
... естетичні й етичні категорії в Портреті доріана Грея О. Уайльда ВСТУП …………………………………………………………………….3
1. Поняття «категорія» у філософії та естетиці …………………………5
2. Витоки естетичної теорії Оскара Уайльда…………………………….7
3. «Краса» і «аморальність» як риси естетизму у романі «Портрет
Доріана Грея» О. Уайльда) …………………………………………...9
ВИСНОВКИ ……………………………………………………………..13
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ………………………..14
СПИСОК ДЖЕРЕЛ ФАКТИЧНОГО МАТЕРІАЛУ ……………….15
... Педагогічні погляди Л.М.Толстого ПЛАН
1. Лев Миколайович Толстой – великий педагог, щирий знавець дитячої душі 3
2. Педагогічні ідеї і погляди Лева Миколайовича Толстого 4
3. Педагогічна діяльність Лева Миколайовича Толстого 12
Список використаної літератури 18... Зміст
Вступ……………………………………………………………….3
I. Основні положення філософської концепції……………..4
1.1. Розуміння буття……………………………………….6
1.2. Гносеологічна позиція………………………………..9
1.3. Оцінка концепції філософа…………………………..11
II. Соціальна філософія……………………………………….12
2.1. Розуміння єства людини……………………………12
2.2. Погляди Демокріта на природу душі людини…….14
2.3. Про моральність……………………………………..16
Висновок…………………………………………………………..22
Список використаних джерел………………….…...……………23... 1. Прокоментуйте висловлювання: 2
2. Що таке «етика», «мораль», «моральність»? 5
3. Чи можна вважати поняття «краса» не тільки естетичною, але й етичною категорією? 7
4. Як справедливість пов’язана з людяністю? 7
5. Як подолати маніпуляцію в спілкуванні? 7
6. Чи відрізняється сенс життя в буденному граничному та метаграничному вимірах людського буття 8
7. Проаналізуйте такі естетичні категорії «трагічне» та «комічне», «піднесене» та «низьке» , «героїчне» та «жахливе». 10
9. Функції мистецтва. 21
10. Поняття дизайну та технічної естетики. 25
Список використаної літератури 27
... Романи "Тигролови" та "Сад Гетсиманський", написані І. Багряним ЛІТЕРАТУРА
1. Бацій І.С. Краса і сила слова. — К., 1983. 96 с.
2. Гуляев Н.А. Теория литсратуры. — М., 1985. — 270 с.
3. Введение в литературоведение /Под ред. Т.И.Поспелова. —М., 1988.-320с.
4. Введение в литературоведение: Хрестоматия /Под ред. Г.А.Поспелова. — М., 1988. — 300 с.
5. Гречанюк С. На тлі XX століття. — К., 1990. — 310 с. Жулинський М. Із забуття — в безсмертя: сторінки призабутої спадщини. — К., 1990. — 446 с.
... Контрольна робота з етики та естетики 1. Прокоментуйте висловлювання 3
2. Що таке "етика", "мораль", "моральність"? 8
3. Чи можна вважати поняття "краса" не тільки естетичною, але й етичною категорією? 9
4. Як справедливість пов'язана з людяністю? 10
5. Назвіть та проаналізуйте плідні та неплідні моделі сім'ї 10
6. Як подолати маніпуляцію в спілкуванні? 14
7. Чи відрізняється сенс життя в буденному, граничному та метаграничному вимірах людського буття? 21
8. Проаналізуйте такі естетичні категорії: "трагічне" та "комічне", "піднесене" та "низьке, "героїчне" та "жахливе" 21
9. Функції мистецтва 23
10.Поняття дизайну та технічної естетики 26
Література 28
... Контрольна робота з етики та естетики 1. Прокоментуйте висловлювання 3
2. Що таке "етика", "мораль", "моральність"? 8
3. Чи можна вважати поняття "краса" не тільки естетичною, але й етичною категорією? 10
4. Як справедливість пов'язана з людяністю? 10
5. Назвіть та проаналізуйте плідні та неплідні моделі сім'ї 11
6. Як подолати маніпуляцію в спілкуванні? 14
7. Чи відрізняється сенс життя в буденному, граничному та метаграничному вимірах людського буття? 21
8. Проаналізуйте такі естетичні категорії: "трагічне" та "комічне", "піднесене" та "низьке, "героїчне" та "жахливе" 22
9. Функції мистецтва 24
10.Поняття дизайну та технічної естетики 27
Література 29
... Неокласична поетика М. Рильського 20-х років ХХ ст Зміст
Вступ 3
Розділ 1. Життєвий і творчий шлях Максима Рильського 5
1.1. Життєвий шлях М. Рильського 5
1.2. Парадокси долі й поезії М. Рильського 10
1.3. Основні мотиви поетики М. Рильського: любов - краса - воля 12
Розділ 2. Неокласична поетика М. Рильського 20-х років ХХ ст. 17
2.1. Неокласична лірика М. Рильського 17
2.2. Поетична лірика М. Рильського 20-х років ХХ ст. 21
2.3. Творча спадщина неокласики М. Рильського 30-х років 29
Висновки 36
Список використаної літератури 38... Мова –унікальне явище в житті людини і суспільства. Її роль у формуванні особистості І.
Мова – найцінніше надбання людства
ІІ.
Головні функції мови:
а) комунікативна;
б) мислеоформлююча;
в) пізнавальна;
г) естетична
ІІІ.
1) Роль мови у формуванні особистості:
а) мова і мислення;
б) плекаймо слово;
в)” Мова рідна, слово рідне”
2) Підсумки і висновки:
а) краса і багатство рідної мови;
б) моя особиста позиція про роль мови в житті людини і суспільства.
... Міфологічні уявлення стародавнього світу про душу. Ритуали як основа психологічних уявлень людства Предмет: історія психології
Зміст
Вступ 3
1. Міфологічні уявлення стародавнього світу про душу. 4
1.1. Анімізм. 4
1.2. Гілозоїзм 5
1.2.1 Геракліт: душа як "іскорка Логосу". 5
1.2.2. Демокрит: душу – потік вогненних атомів. 7
1.3. Алкмеон: мозок – орган душі. 8
1.4. Анаксагор: "розум" як початок речей. 9
1.5. Платон: душа й царство ідей. 10
1.6. Аристотель: душа – спосіб організації тіла. 13
2. Я і Душа. 17
Висновок. 23
Список використаної літератури. 25
... Формування моральних якостей в учнів на уроках літератури Вступ 2
Розділ І. Проблема духовності в соціо-культурному вимірі. 8
1.1. Пошуки змісту духовності. 8
1.2. Сучасна духовна криза. 10
Розділ ІІ. Література - як важливий засіб формування духовності у старшокласників. 13
Розділ ІІІ. Формування моральних якостей в учнів на уроках літератури. 17
3.1. Моральне виховання молодших школярів у процесі опрацювання казок на уроках читання. 17
3.2. Урок літератури як відродження свідомості та душі у старшокласників. 28
Висновки 37
Список використаної літератури 39
... Контрольна з ділової української мови 1) [страждаjy, мучус' і жиеwу, і гину, благослоул'аіу б’іл' тwоііх геинет] (более точный разбор в прикрепленном файле paint)
Страждаю [страждаjy] (справа от а – точка, сккомодация гласного)
Вісім букв, дев’ть фонем (звуків), три склади
Благословляю [благослоул'аіу] (ударение, а слева аккомодирует, т.е. точка, более подробно в файле paint)
12 букв, 13 фонем (звуків), 5 складів
2) Найпрекрасніша мати щаслива, найсолодші кохані вуста, найчистіша душа незрадива, найскладніша людина проста.
Най/пре/красн/іш/а - приставка/приставка/корінь/суфікс/закінчення
Не/зрад/ив/а – приставка/корінь/суфікс/закінчення
3) хоч/у – крінь/закінчення
наш/ій – корінь/закінчення
най/велич/н/іш/ій- приставка/корінь/суфікс/суфікс/закінчення
планет/ - корінь/нульове закінчення
5) Про те, що ми вчили, я вже давно забув.
Вона була гарна, проте її волосся було нерозчесане.
Якщо ми пойдемо до бабусі, назбираємо там яблук з дерева.
Як що до того правила, я його не вивчив.
Що б не сталося, я завжди буду з вами і душею, і серцем.
Ми сьгодні залишимося вдома, щоб не йти до школи і не відповідати на уроках.
Якби ти була трохи обачнішою, ми б не загубилися.
Як бі я хотіла, щоб моя мрія здійснилася.
За те я кохаю свою крайну, що в ній така прекрасна мова.
Я не буду робити сьогодні ці роботу, зате зроблю щось інше.
Я бачу наскрізь її, це та ж дівчина, що була вчора з нами в кафе.
Таж навіщо вам цей листочок здався.
5) Треба хліба людині й металу,
Треба музики і п’єдесталу,
Та, мабуть, над усе до загину
Треба віри людині в людину (Забаштанський).
Розбір розділових знаків:
Треба хліба людині й металу, треба музики і п’єдесталу, – склодне речення, між двома граматичними основами ставляться коми (у двох випадках).
Та, мабуть, над усе до загину треба віри людині в людину – мабуть-вставне слово,яке виділяється комами з двох боків.
Примітка: Вставними найчастіше бувають такі слова й словосполучення: бач, бачиш, бачте, безперечно, безсумнівно, безумовно, бувало, видимо, видно, відома річ, власне, головне, головним чином, далебі, до речі, звичайно, звісно, здавалось, здається, значить, зрозуміло, кажуть, коротко кажучи, либонь, мабуть, між іншим, мовляв, може, можливо, навпаки, на жаль, на мій погляд, на нашу думку, наприклад, нарешті, на щастя, немає сумніву, отже, очевидно, певна річ, певно, по-перше, по-друге, правда, проте й однак (не на першому місці в головному або підрядному реченні, де ці слова є сполучниками), сказати б, справді, щоправда, як видимо, ясна річ і деякі інші.
Найкраща, по-моєму, краса – це краса вірності.
По-моєму – вставне слово, яке відокремлюється з двох боків комами.
Тире ставиться перед словами це,то,от або якщо їх нема, але можна поставити. В данному випадку стойть слово «це»
Любов до Вітчизни починається з любові до берези біля рідної хати до стежки на городі, втоптаної дитячими ногами. – кома ставится, щоб виділити дієприкметниковий зворот, ставиться одна, а не з двох боків, тому що зворот стойть наприкінці речення.
Усе навколо: дерева, птахи, люди сповнене весняної пружної нестриманої сили.
Двокрапка ставиться перед однорідними членами речення після пояснювального слова (усе). Коми ставляться після однорідних членів речення.
Синтаксичний розбір:
Найкраща, по-моєму, краса – це краса вірності.
Підмет краса, присудок – краса вірності. Присудок складний, складається з двох слів, які являються іменниками. Найкраща – означення, підкреслюється хвилястою лінією.
Усе навколо: дерева, птахи, люди сповнене весняної пружної нестриманої сили.
Усе – пояснювальне слово
Навколо – додаток, підкресл. Крапкою з тире (_._._._._.)
Дерева, птахи, люди - підмети(підкресл. Однією сплошною лінією)(________________)
Сповнене – присудок, двома лініями підкреслюється.
Весняної, пружньої, нестриманої – означення, підкресл. Хвилястою лінією.
Сили – додаток, підкресл. Тире з крапкою (_._._._.)
... Cгенерировано за 0.009893 секунд |
|
Рефераты | Поиск | Заказать реферат | Контакты |
Copyright © 2011 - Институт.com.ua | Разработка сайта - vbs.com.ua |