институт.com.ua - национальный студенческий портал Украины
  • ТОП-объявления
  • Работа для студентов
Система объявлений институт.com.ua поможет Вам найти или разместить объявления для студентов, связанные с образованием в Украине и зарубежом, трудоустройством для студентов, репетиторством. Также Вы можете разместить информацию об услугах в сфере образования.

Вакансии от ведущего новостного сервера Новости Мира

Мы рады пригласить к сотрудничеству целеустремлённых и образованных молодых людей. Если вы всегда в курсе событий в мире и не только, если вы отлично владеете языком, как инструментом выражения своих мыслей, если вам есть чем поделиться с окружающими вас людьми и миром мы рады предложить вам свои страницы для размещения ваших новостных и аналитических материалов.

Мы не ограничим ваc в средствах выражения, при условии что они не выйдут за пределы действующего законодательства. Мы не станем навязывать вам своё мнение и вмешиваться в творческий процесс. От вас требуется отличное знание грамматики и написание текстов без грамматических и пунктуационных ошибок. Так же обязательным требованием является понимание сути предмета или проблемы о которой пишете.

Если вы чувствуете в себе силы и желание творить, мы будем рады видеть ваши материалы на страницах сайта novostimira.com.ua

Гарантируем достойный и адекватный уровень оплаты ваших трудов.

Заполнить анкету можно здесь

Главная| Новости| Образование в Украине| Конференции, семинары| Работа для студентов| Рефераты| Контакты

Тема: Характеристика транспортного обслуговування туристів у Чехії

Каталог пособий и учебных материалов | Микроэкономика | Курсовая | Страниц: 15 | Год: 2010 | Размер: 383 кб. | Стоимость: 60 грн. | Смотреть | Купить

Характеристика транспортного обслуговування туристів у Чехії

Транспортна система Чехії в туристичному аспекті 3
Використані джерела 15
Cмотрите также:
Організація харчування туристів з Чехії та Словакії

Вступ 3 1. Етнічні особливості туристів з Чехії та Словакії 5 1.1. Національні особливості народів з Чехії та Словакії 5 1.2. Характеристика та аналіз туристичного потоку з Чехії та Словакії 8 2. Особливості харчування туристів з Чехії та Словакії в Україні 12 2.1. Національні смаки і особливості національного харчування туристів з Чехії та Словакії 12 2.2. Національна українська кухня, як база харчування туристів з Чехії та Словакії 15 2.3. Національно-українська кухня як предмет туристичного інтересу для туристів з Чехії та Словакії 19 2.4. Організація харчування туристів з Чехії та Словакії в ресторанах та кафе міста Києва 25 Висновки 30 Список використаних джерел 31 Додатки 34-40

Технологія роботи туристичного підприємства транспортного обслуговування туристів

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ ТРАНСПОРТНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ ТУРИСТІВ 6 1.1. Місце транспортних послуг в індустрії туризму 6 1.2. Транспортна система обслуговування туристів 10 1.3. Поняття „автомобільний туризм” та його характеристика 12 РОЗДІЛ 2. ОРГАНІЗАЦІЯ ТРАНСПОРТНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ ТУРИСТІВ (НА ПРИКЛАДІ ТУРАГЕНЦІЇ "Назва") 19 2.1. Коротка характеристика турагенції 19 2.2. Загальна характеристика транспортного обслуговування туристів турагенцією „Назва” 20 2.3. Аналіз надання послуг автомобільного туризму турагенцією „Назва” та виділення проблем у цій сфері 25 РОЗДІЛ 3. ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ ДЛЯ АВТОМОБІЛЬНОГО ТУРИЗМУ 30 3.1. Шляхи покращення розвитку автомобільного туризму 30 3.2. Концепція розвитку автотуризму 32 3.3. Маркетингова стратегія розвитку автомобільного туризму 34 ВИСНОВКИ 37 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 39 ДОДАТКИ 41

Особливості харчування туристів у закладах ресторанного господарства в ГК

ВСТУП 3 1. ХАРАКТЕРИСТИКА ЗАКЛАДІВ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА В ГОТЕЛЬНОМУ КОМПЛЕКСІ "БРАТИСЛАВА" 6 1.1 Місце закладів ресторанного господарства та характеристика контингенту туристів готелю "Братислава" 6 1.2 Характеристика торгових приміщень: обладнання, столовий посуд та прибори, столова білизна 10 1.3 Методи і види обслуговування та умови харчування туристів 13 2. ХАРАКТЕРИСТИКА ФОРМ ОБСЛУГОВУВАННЯ ТУРИСТІВ, ЩО ПРОПОНУЄ РЕСТОРАННЕ ГОСПОДАРСТВО ГОТЕЛЮ "БРАТИСЛАВА" 18 2.1 Організація обслуговування туристів в номерах 18 2.2 Організація обслуговування туристів-індивідуалів та груп 21 2.3 Організація обслуговування ділових туристів 25 2.4 Організація обслуговування туристів по класу VIP 27 3. СПЕЦІАЛЬНІ ФОРМИ ОБСЛУГОВУВАННЯ ТУРИСТІВ В 29 РЕСТОРАНАХ ГОТЕЛЮ "БРАТИСЛАВА" 29 3. 1 Організація дегустацій 29 3.2 Організація обслуговування тематичних свят 30 ВИСНОВКИ 34 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 37 ДОДАТКИ 40

Структура собівартості транспортного обслуговування туристів

Структура собівартості транспортного обслуговування туристів 3 Висновок 13 Література 15

Організація харчування туристів в готельному комплексі на прикладі ВАТ “Готельний комплекс “Русь”

Вступ 3 1. Характеристика закладів ресторанного господарства ВАТ “Готельний комплекс “Русь” 7 1.1. Місце закладів ресторанного господарства та характеристика контингенту туристів готельного комплексу “Русь” 7 1.2. Характеристика торгових приміщень (обладнання, столова, білизна столовий посуд та прибори) 13 1.3 Методи і види обслуговування та умови харчування туристів 15 2. Характеристика форм обслуговування туристів 20 2.1 Організація обслуговування в номерах 20 2.2 Організація обслуговування туристів індивідуально та в групах 20 2.3 Організація обслуговування ділових туристів 21 2.4 Обслуговування VIP туристів 26 3. Спеціальні форми обслуговування туристів в ресторанному комплексі. 28 3.1 Організація дегустацій 28 3.2 Організація обслуговування тематичних свят (свадьба, дні народження, ювілеї) 29 Висновки і пропозиції 31 Список використаної літератури 34 Додаток 36-39

Організація обслуговування туристів (на прикладі )

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ОРГАНІЗАЦІЇ ОБСЛУГОВУВАННЯ ТУРИСТІВ НА УТРИСТИЧНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ 4 1.1. Умови й порядок обслуговування туристів туристичним підприємством 4 1.2. Організація обслуговування на туристичному підприємстві 8 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ ОБСЛУГОВУВАННЯ ТУРИСТІВ НА ТУРИСТИЧНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ ВАТ «ГОТЕЛЬ «...» 13 2.1. Загальна характеристика туристичного підприємства 13 2.2. Аналіз кадрового потенціалу туристичного підприємства 19 2.3. Аналіз особливостей організації системи обслуговування туристів на туристичному підприємстві 24 РОЗДІЛ 3. РОЗРОБКА ОСНОВНИХ НАПРЯМКІВ УДОСКОНАЛЕННЯ ПРОЦЕСУ ОБСЛУГОВУВАННЯ ТУРИСТІВ НА ПІДПРИЄМСТВІ ВАТ «ГОТЕЛЬ «...» 35 3.1. Напрямки вдосконалення системи якості надання туристичних послуг на підприємстві 35 3.2. Пропозиції щодо вдосконалення системи обслуговування туристів 43 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 50 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 52 ДОДАТКИ 55

Туристичні ресурси Чехії

Вступ 3 Розділ І. Загальна характеристика країни 5 1.1. Географічне положення та природні умови 5 1.2. Історія Чеської держави 7 1.3. Політична система 12 1.4. Економічний розвиток Чехії 13 Розділ ІІ. Природно-рекреаційні та історико-культурні ресурси країни 16 2.1. Природно-рекреаційні ресурси Чехії 16 2.2. Історико-культурні пам’ятки Чехії 18 Розділ ІІІ. Характеристика туристичної галузі Чехії 26 3.1. Основні етапи розвитку туризму в Чехії 26 3.2. Туристичне районування країни 29 3.3. Аналіз туристичного ринку Чехії 30 Висновки 35 Список використаної літератури та джерел 37 Додаток 39

ОРГАНІЗАЦІЯ ОБСЛУГОВУВАННЯ У ЗАКЛАДАХ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА

1. Характеристика столового посуду, приборів, столової білизни 3 2. Особливості обслуговування груп туристів та індивідуальних туристів 7 3. Національні смаки та особливості національного харчування туристів з Італії 12 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 19

ЯКІСТЬ ОБСЛУГОВУВАННЯ В ІНДУСТРІЇ ТУРИЗМУ

ВСТУП 3 Розділ 1. Поняття та загальна характеристика якості обслуговування в індустрії туризму 5 1.1. Поняття класів обслуговування туристів 5 1.2. Моделі якості обслуговування в індустрії туризму 7 Розділ 2. Якість обслуговування туристів в туристичних фірмах 14 2.1. Технологія обслуговування клієнтів туристичних фірм 14 2.2. Оцінка, контроль, та способи регулювання якості туристичної продукції в індустрії туризму 19 Розділ 3. Напрями удосконалення якості обслуговування в індустрії туризму 27 3.1. Програмний туризм як основа сучасного туроперейтінгу та обслуговування туристів 27 3.2. Розробка програми якісного обслуговування в індустрії туризму 31 ВИСНОВКИ 34 Список використаної літератури 36

Етика та культура обслуговування туристів в підприємстві готельного господарства

Вступ 2 Розділ І. Поняття етики та культури обслуговування туристів на підприємстві готельного господарства 4 1.1. Етика обслуговування туристів 4 1.2. Культура обслуговування туристів в підприємствах готельного господарства 10 Розділ II. Оцінка культури обслуговування туристів в готелі „Прем'єр Палац" 13 2.1. Особливості спілкування персоналу з туристами у готелі „Прем'єр Палац" 13 2.2. Якість обслуговування туристів в підприємстві готельного господарства 17 2.3. Правила ведення телефонних розмов на підприємстві 26 Розділ III. Напрями підвищення культури обслуговування туристів в готелі „Прем'єр Палац" 32 Висновок 37 Література 39