институт.com.ua - национальный студенческий портал Украины
  • ТОП-объявления
  • Работа для студентов
Система объявлений институт.com.ua поможет Вам найти или разместить объявления для студентов, связанные с образованием в Украине и зарубежом, трудоустройством для студентов, репетиторством. Также Вы можете разместить информацию об услугах в сфере образования.

Вакансии от ведущего новостного сервера Новости Мира

Мы рады пригласить к сотрудничеству целеустремлённых и образованных молодых людей. Если вы всегда в курсе событий в мире и не только, если вы отлично владеете языком, как инструментом выражения своих мыслей, если вам есть чем поделиться с окружающими вас людьми и миром мы рады предложить вам свои страницы для размещения ваших новостных и аналитических материалов.

Мы не ограничим ваc в средствах выражения, при условии что они не выйдут за пределы действующего законодательства. Мы не станем навязывать вам своё мнение и вмешиваться в творческий процесс. От вас требуется отличное знание грамматики и написание текстов без грамматических и пунктуационных ошибок. Так же обязательным требованием является понимание сути предмета или проблемы о которой пишете.

Если вы чувствуете в себе силы и желание творить, мы будем рады видеть ваши материалы на страницах сайта novostimira.com.ua

Гарантируем достойный и адекватный уровень оплаты ваших трудов.

Заполнить анкету можно здесь

Главная| Новости| Образование в Украине| Конференции, семинары| Работа для студентов| Рефераты| Контакты

Тема: Кейтерінг як популярний вид обслуговування підприємств ресторанного бізнесу

Каталог пособий и учебных материалов | Микроэкономика | Реферат | Страниц: 34 | Год: 2010 | Размер: 34 кб. | Стоимость: 150 грн. | Смотреть | Купить

Кейтерінг як популярний вид обслуговування підприємств ресторанного бізнесу

ВСТУП 2
РОЗДІЛ 1. Обслуговування у підприємствах ресторанного господарства 4
1.1. Ресторанне господарство: сутність та особливості 4
1.2. Раціональна організація виробничих процесів 6
РОЗДІЛ 2. Сучасні напрямки розвитку вітчизняного ресторанного господарства 11
РОЗДІЛ 3. Особливості надання кейтерінгових послуг 20
3.1. Види кейтерінгу 20
3.2. Розвиток кейтерінгу в Україні 23
3.3. Заходи спрямовані на вдосконалення кейтерінгу 26
ВИСНОВКИ 30
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 33

Cмотрите также:
Вдосконалення обслуговування на підприємствах ресторанного бізнесу (на прикладі будь-якого ресторану Києва)

ВСТУП 4 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ ОБСЛУГОВУВАННЯ НА ПІДПРИЄМСТВАХ РЕСТОРАННОГО БІЗНЕСУ 6 1.1. Принципи організації обслуговування на підприємствах ресторанного бізнесу 6 1.2. Організація обслуговування на підприємствах ресторанного бізнесу 9 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ОБСЛУГОВУВАННЯ НА ПІДПРИЄМСТВАХ РЕСТОРАННОГО БІЗНЕСУ НА ПРИКЛАДІ РЕСТОРАНУ «Назва» 15 2.1. Загальна характеристика готельного комплексу та ресторану як його складової 15 2.2. Аналіз обслуговування в ресторані туристів за різними класами 21 3. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ОБСЛУГОВУВАННЯ В ЗАКЛАДАХ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА 31 3.1. Напрямки розвитку ресторанного бізнесу в Україні 31 3.2. Підвищення рівня обслуговування клієнтів в ресторані «Назва» 39 ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ 48 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 51 ДОДАТКИ 54-59

Організація обслуговування ресторанного господарства

ВСТУП 2 1. Основи організації обслуговування ресторанного господарства 4 1.1. Сутність та економічне значення ресторанного господарства 4 1.2. Характеристика основних типів підприємств громадського харчування 6 1.3. Стандарти обслуговування ресторанного господарства 9 2. Організація обслуговування в ресторані 12 « » 12 2.1. Загальні відомості про підприємство 12 2.2. Концепція обслуговування ресторанів « » 14 3. Перспективи розвитку якості обслуговування ресторанного господарства України 16 3.1 Сучасний стан українського ринку ресторанних послуг 16 3.2. Mystery Shopping як система підтримки якості обслуговування 19 3.3. Схема запровадження системи сервіс-менеджменту у ресторані « » 23 3.4. Розробка програми стандартизації обслуговування ресторанів « » 28 ВИСНОВКИ 31 ЛІТЕРАТУРА 32 Додаток 1 33

ВЗАЄМОДІЯ ПІДПРИЄМСТВ ТУРИСТИЧНОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ З ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННИМ БІЗНЕСОМ

Вступ 3 Розділ 1. Роль та значення готельно-ресторанного бізнесу в туристичній інфраструктурі 6 1.1. Місце готельно-ресторанного бізнесу в туристичній інфраструктурі 6 1.2. Сутність та значення ресторанного бізнесу для розвитку туризму 11 1.3. Сучасний стан розвитку готельно-ресторанного бізнесу в Україні на сучасному етапі 15 Розділ 2. Аналіз взаємодії туристичних фірм із готельно-ресторанним комплексом "Карпатська зірка" 20 2.1. Загальна характеристика готельно-ресторанного комплексу "Карпатська зірка" 20 2.2. Порядок бронювання номерів (місць), укладання договору на готельне обслуговування та оплати послуг 22 2.3. Порядок надання послуг в готельно-ресторанному комплексі "Карпатська зірка" клієнтам туристичних фірм 25 2.4. Взаєморозрахунки із туристичними фірмами та відповідальність сторін 28 Розділ 3. Перспективи удосконалення розвитку взаємодії підприємств туристичної інфраструктури з готельно-ресторанним бізнесом 30 ВИСНОВКИ 33 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 36

ВЗАЄМОДІЯ ПІДПРИЄМСТВ ТУРИСТИЧНОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ З ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННИМ БІЗНЕСОМ

Вступ 3 Розділ 1. Роль та значення готельно-ресторанного бізнесу в туристичній інфраструктурі 6 1.1. Місце готельно-ресторанного бізнесу в туристичній інфраструктурі 6 1.2. Сутність та значення ресторанного бізнесу для розвитку туризму 11 1.3. Сучасний стан розвитку готельно-ресторанного бізнесу в Україні на сучасному етапі 15 Розділ 2. Аналіз взаємодії туристичних фірм із готельно-ресторанним комплексом "Карпатська зірка" 20 2.1. Загальна характеристика готельно-ресторанного комплексу "Карпатська зірка" 20 2.2. Порядок бронювання номерів (місць), укладання договору на готельне обслуговування та оплати послуг 22 2.3. Порядок надання послуг в готельно-ресторанному комплексі "Карпатська зірка" клієнтам туристичних фірм 25 2.4. Взаєморозрахунки із туристичними фірмами та відповідальність сторін 28 Розділ 3. Перспективи удосконалення розвитку взаємодії підприємств туристичної інфраструктури з готельно-ресторанним бізнесом 30 ВИСНОВКИ 33 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 36

Банківське обслуговування малого та середнього бізнесу + РЕФЕРАТ+ДОПОВІДЬ

Вступ 3 Розділ 1. Необхідність малого та середнього бізнесу та специфіка банківського обслуговування 5 1.1. Специфіка розвитку малого та середнього бізнесу в Україні 5 1.2. Джерела фінансування малого та середнього бізнесу 20 1.3. Особливості банківського обслуговування малого та середнього бізнесу 27 Розділ 2. Аналіз кредитоспроможності позичальників – малих підприємств та ТОВ на прикладі підприємств-позичальників ЗАТ “Мікрофінансовий банк” 37 2.1. Умови та порядок надання кредитів під реалізацію приватного бізнесу 37 2.2. Проведення оцінки фінансового становища та кредитоспроможність позичальника-малого підприємства 49 2.3. Процес надання кредитів під реалізацію проектів приватними підприємствами та їх погашення 60 Розділ 3. Перспективи кредитування і обслуговування малого та середнього бізнесу в Україні 68 3.1. Перспективи кредитування малого та середнього бізнесу в Україні 68 3.2. Перспективи розвитку обслуговування малого та середнього бізнесу через комерційні банки 84 Висновки 91 Додатки 95 Список літератури 99

Історія розвитку ресторанного бізнесу в світі

1. Коротка історія ресторанного бізнесу 2 2. Сучасний стан розвитку ресторанного бізнесу 6 Література 10

Організація обслуговування офіціантами у закладі ресторанного господарства типу „Трактир”

Вступ 2 Розділ 1. Теоретичні засади надання послуг харчування та обслуговування офіціантами у закладах ресторанного господарства 4 1.1. Ресторанне господарство: сутність та особливості 4 1.2. Організація послуг харчування у ресторанному бізнесі 9 1.3. Алгоритм обслуговування офіціантами гостей ресторану 17 Розділ 2. Практична реалізація обслуговування офіціантами відвідувачів ресторану «Трактир» 22 2.1. Особливості становлення закладів ресторанного господарства типу «Трактир» 22 2.2. Аналіз досліджуваного закладу ресторанного господарства 26 2.3. Методи подачі офіціантами блюд і закусок у ресторані типу «Трактир» 30 Розділ 3. Аналіз можливостей вдосконалення діяльності ресторану «Трактир» 35 3.1. Розробка нової послуги гостинності у ресторані типу «Трактир» з обслуговуванням офіціантами 35 3.2. Залучення офіціантів до додаткових послуг в сфері ресторанного бізнесу 41 3.3. Економічні резерви вдосконалення роботи досліджуваного підприємства 45 Висновки 48 Список літератури 53 Додатки 57

Контрольна робота менеджмент готельно-ресторанного бізнесу

1. Напрямки вдосконалення контролю за якістю продукції підприємств готельно-ресторанного бізнесу. 3 2. Розглянути структуру стратегічних планів, розрахованих на 2 і більше років. З’ясувати, ким визначається обсяг аналізу, прогнозування, які показники підлягають обгрунтуванню, як здійюснюється контроль за реалізацією стратегічних планів. 9 Література 16

Конспект з предмету Організація ресторанного господарства

ЗМІСТ 1. Структура ринку закладів ресторанного господарства 3 2. Класифікація і характеристика закладів ресторанного господарства 6 3. Організація постачання закладів ресторанного господарства продовольчими товарами та предметами матеріально-технічного призначення 9 4. Система контролю у закладах ресторанного господарства 13 5. Класична організація виробництва у закладах ресторанного господарства 17 6. Індустріальна технологія виробництва готової до споживання продукції 20 7. Організація обслуговування споживачів у закладах ресторанного господарства відкритого типу 23 8. Організація діяльності фірм з експлуатації закладів ресторанного господарства за місцем роботи споживачів 26 9. Організація роботи закладів ресторанного господарства за місцем навчання 28 10. Організація обслуговування споживачів у місцях масового відпочинку, під час спортивних змагань, на ярмарках, виставках, у супермаркетах та торгових центрах 30 11. Організація обслуговування пасажирів на транспорті 33 Список літератури 37

Організація продовольчого постачання підприємств ресторанного бізнесу

Вступ 3 1. Загальна характеристика організаційної та господарської діяльності підприємства 4 1.1. Характеристика ресторану “Козацький” 8 2. Організація продовольчого постачання підприємств ресторанного бізнесу. 12 2.1. Визначення потреби підприємств суспільного харчування в сировині і напівфабрикатах 13 2.1.1. Мета продовольчого забезпечення 14 2.1.2. Форми постачання та вибір постачальника 16 2.1.3. Управління складським господарством підприємства 18 2.1.4. Управління транспортним господарством підприємства 20 2.1.5. Оптимізація маршрутів доставки товарів 21 2.2. Продовольче постачання на прикладі ресторану “Козацький” 24 3. Удосконалення організації продовольчого постачання підприємств готельного господарства. 31 Висновки 34 Використана література: 36 Додаток 37