институт.com.ua - национальный студенческий портал Украины
  • ТОП-объявления
  • Работа для студентов
Система объявлений институт.com.ua поможет Вам найти или разместить объявления для студентов, связанные с образованием в Украине и зарубежом, трудоустройством для студентов, репетиторством. Также Вы можете разместить информацию об услугах в сфере образования.

Вакансии от ведущего новостного сервера Новости Мира

Мы рады пригласить к сотрудничеству целеустремлённых и образованных молодых людей. Если вы всегда в курсе событий в мире и не только, если вы отлично владеете языком, как инструментом выражения своих мыслей, если вам есть чем поделиться с окружающими вас людьми и миром мы рады предложить вам свои страницы для размещения ваших новостных и аналитических материалов.

Мы не ограничим ваc в средствах выражения, при условии что они не выйдут за пределы действующего законодательства. Мы не станем навязывать вам своё мнение и вмешиваться в творческий процесс. От вас требуется отличное знание грамматики и написание текстов без грамматических и пунктуационных ошибок. Так же обязательным требованием является понимание сути предмета или проблемы о которой пишете.

Если вы чувствуете в себе силы и желание творить, мы будем рады видеть ваши материалы на страницах сайта novostimira.com.ua

Гарантируем достойный и адекватный уровень оплаты ваших трудов.

Заполнить анкету можно здесь

Главная| Новости| Образование в Украине| Конференции, семинары| Работа для студентов| Рефераты| Контакты

Тема: Цінова політика сервісного підприємства

Каталог пособий и учебных материалов | Проектный анализ | Курсовая | Страниц: 11 | Год: 2010 | Размер: 17 кб. | Стоимость: 45 грн. | Смотреть | Купить

Цінова політика сервісного підприємства

Вступ 3
1. Стратегічні аспекти цінової політики сервісного підприємства 4
2. Головні цілі цінової політики підприємства 6
Висновки 9
Список використаної літератури 10
Cмотрите также:
Цінова політика акціонерного товариства на прикладі фірми

ВСТУП 3 1. Концептуальна основа формування цінової політики АТ 7 1.1. Сутність та взаємозв’язок понять ціна, ціноутворення і цінова політика 7 1.2. Задачі та політика ціноутворення АТ 15 1.3. Розробка цінової стратегії 21 2. Аналітична оцінка поточного ціноутворення та цінова політика АТ 28 2.1. Загальна характеристика підприємства 28 2.2. Аналіз ціноутворюючих факторів 39 2.3. Оцінка основних напрямків цінової політики підприємства 44 3. Рекомендації по вдосконаленню цінової політики АТ 56 ВИСНОВКИ 68 ЛІТЕРАТУРА 73 ДОДАТКИ 77

Цінова політика підприємства

Вступ 3 1. Теоретичні засади формування цін на підприємстві 5 1.1 Сутність, види та функції цін 5 1.2 Методи ціноутворення 10 1.3 Цінова політика та цінова стратегія підприємства 16 1.4 Інформаційно – правове забезпечення процесу ціноутворення 21 2. Оцінка ефективності процесу ціноутворення на ВО “Мрія” 25 2.1 Фінансово - економічна характеристика підприємства 25 2.2 Особливості встановлення цін на ВО “Мрія” 27 3. Шляхи вдосконалення ціноутворення на ВО “Мрія” 42 Висновки 47 Додатки 51

Цінова політика підприємства

Вступ 3 1. Теоретичні засади формування цін на підприємстві 5 1.1 Сутність, види та функції цін 5 1.2 Методи ціноутворення 10 1.3 Цінова політика та цінова стратегія підприємства 16 1.4 Інформаційно – правове забезпечення процесу ціноутворення 21 2. Оцінка ефективності процесу ціноутворення на ВО “Мрія” 25 2.1 Фінансово - економічна характеристика підприємства 25 2.2 Особливості встановлення цін на ВО “Мрія” 27 3. Шляхи вдосконалення ціноутворення на ВО “Мрія” 42 Висновки 47 Додатки 51

Цінова політика підприємства та її вплив на формування доходів

ВСТУП 2 РОЗДІЛ 1. КОНЦЕПТУАЛЬНА ОСНОВА ФОРМУВАННЯ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ НА ПІДПРИЄМСТВІ 4 1.1. Сутність та взаємозв’язок понять ціна, ціноутворення і цінова політика. 4 1.2. Цілі цінової політики. 11 1.3. Методи ціноутворення. 13 РОЗДІЛ 2. АНАЛІТИЧНА ОЦІНКА ПОТОЧНОГО ЦІНОУТВОРЕННЯ ТА ЦІНОВА ПОЛІТИКА 23 2.1. Загальна характеристика підприємства. 23 2.2. Аналіз системи цін підприємства. 25 2.3. Аналіз цінової політики підприємства. 29 РОЗДІЛ 3. НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА 31 3.1. Сегментація ринку споживачів продукції підприємства. 31 3.2. Адаптація цінової політики підприємства до різних сегментів ринку. 33 Висновок. 37 Список використаної літератури. 39

Цінова політика акціонерного товариства (на прикладі ВАТ "Укрімпекс")

ВСТУП 6 1. Концептуальна основа формування цінової політики АТ 10 1.1. Сутність та взаємозв’язок понять ціна, ціноутворення і цінова політика 10 1.2. Задачі та політика ціноутворення АТ 18 1.3. Розробка цінової стратегії 24 2. Аналітична оцінка поточного ціноутворення та цінова політика АТ 31 2.1. Загальна характеристика підприємства 31 2.2. Аналіз ціноутворюючих факторів 42 2.3. Оцінка основних напрямків цінової політики підприємства 47 3. Рекомендації по вдосконаленню цінової політики АТ 59 ВИСНОВКИ 71 ЛІТЕРАТУРА 76 ДОДАТОК 1. Інформація про майновий стан та фінансово-господарську діяльність ВАТ „Укрімпекс” 80

Встановлення цін. Державна політика

ПЛАН 1. Сутність ціни та цінова політика 3 2. Фактори, що впливають на ціну 4 3. Ціна як складова ринкової стратегії 5 4. Цінова політика уряду незалежної України 6 Висновок 9 Список використаної літератури 10

Маркетингова цінова політика

МАРКЕТИНГОВА ЦІНОВА ПОЛІТИКА конкретного підприємства ЛІТЕРАТУРА

Цінова політика банку

1 Цінова політика банку3 2. Завдання15 Література17

Характеристика підприємства з точки зору маркетингу

ВСТУП 3 1. Товарна політика 7 2. Цінова політика 10 3. Організація збуту 13 4. Комунікаційна політика 16 ВИСНОВКИ 18 ПЕРЕЛIК ЛIТЕРАТУРИ 20

Ціна та цінова політика в системі підприємства

Вступ 3 1. Теоретичні основи методів управління ціною. 5 1.1 Ціна та цінова політика в системі підприємства. 5 1.2 Поняття про знижки та методи їх застосування 7 1.3 Інформаційно-правові аспекти існування дебіторської заборгованості 13 2. Аналіз та оцінка ефективності діяльності ПБП "СЛАВСІЛЬ" 19 2.1. Загальна характеристика підприємства 19 2.2 Аналіз факторів постачальників та споживачів, як передумова для впровадження системи знижок. 24 2.3. Аналіз фінансово-економічного стану підприємства “СЛАВСІЛЬ” 29 3. Практичне використання знижок в діяльності 40 Висновок 44 Література 46