институт.com.ua - национальный студенческий портал Украины
  • ТОП-объявления
  • Работа для студентов
Система объявлений институт.com.ua поможет Вам найти или разместить объявления для студентов, связанные с образованием в Украине и зарубежом, трудоустройством для студентов, репетиторством. Также Вы можете разместить информацию об услугах в сфере образования.

Вакансии от ведущего новостного сервера Новости Мира

Мы рады пригласить к сотрудничеству целеустремлённых и образованных молодых людей. Если вы всегда в курсе событий в мире и не только, если вы отлично владеете языком, как инструментом выражения своих мыслей, если вам есть чем поделиться с окружающими вас людьми и миром мы рады предложить вам свои страницы для размещения ваших новостных и аналитических материалов.

Мы не ограничим ваc в средствах выражения, при условии что они не выйдут за пределы действующего законодательства. Мы не станем навязывать вам своё мнение и вмешиваться в творческий процесс. От вас требуется отличное знание грамматики и написание текстов без грамматических и пунктуационных ошибок. Так же обязательным требованием является понимание сути предмета или проблемы о которой пишете.

Если вы чувствуете в себе силы и желание творить, мы будем рады видеть ваши материалы на страницах сайта novostimira.com.ua

Гарантируем достойный и адекватный уровень оплаты ваших трудов.

Заполнить анкету можно здесь

Главная| Новости| Образование в Украине| Конференции, семинары| Работа для студентов| Рефераты| Контакты

Тема: Маркетингове дослідження споживачів

Каталог пособий и учебных материалов | История экономических учений | Реферат | Страниц: 41 | Год: 2010 | Размер: 58 кб. | Стоимость: 100 грн. | Смотреть | Купить

Маркетингове дослідження споживачів


Вступ 3
1.Сутність та роль маркетингових досліджень в маркетинговій діяльності підприємства 5
2.Алгоритм проведення маркетингових досліджень 9
3.Проведення маркетингового дослідження на продовольчому ринку 17
3.1.Техніко-економічна характеристика підприємства 17
3.2.Проведення маркетингового дослідження 26
Висновки 41
Список літератури 42

Cмотрите также:
Маркетингове дослідження споживачів ЖУ "Південне" ДП "ЕКОС" АТ ХК "Київміськбуд" (Маркетингове дослідження підприємств ЖКГ)

ВСТУП 3 1. Загальна характеристика об’єкту дослідження (ЖУ "Південне ДП "ЕКОС" АТ ХК "Київміськбуд") 5 2. Маркетингове дослідження споживачів ЖУ "Південне" ДП "ЕКОС" АТ ХК "Київміськбуд" 10 3. Шляхи покращення діяльності ЖУ "Південне" ДП "ЕКОС" АТ ХК "Київміськбуд" 19 ВИСНОВКИ 24 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 26

Маркетингове дослідження практика

ВСТУП………………………………………………………………………..……...3 РОЗДІЛ І. МАРКЕТИНГОВЕ ДОСЛІДЖЕННЯ………………………………….5 1.1. Дослідження проблем та перспективи розвитку готельного бізнесу……….5 1.2. Дослідження ситуації на ринку на ринку готельних послуг……………….10 1.3. Дослідження споживачів послуг підприємства……………………………..15 1.4. Дослідження конкурентів…………………………………………………….21 РОЗДІЛ ІІ. ХАРАКТЕРИСТИКА КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГУ ПІДПРИЄМСТВА (готель) 25 2.1. Характеристика маркетингової продуктової політики підприємства……..25 2.2. Характеристика маркетингової цінової політики підприємства…………..28 2.3. Характеристика маркетингової збутової політики підприємства…………31 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 34 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 37

Маркетингова інформаційна система

1. Суть маркетингової інформаційної системи 2. Маркетингове дослідження потреб споживачів в умовах супермаркету „Фуршет” 3. Дослідження на підставі первинної інформації

Маркетингове дослідження або ресторану або готелю на вибір

ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. МАРКЕТИНГОВЕ ДОСЛІДЖЕННЯ РИНКУ ГОТЕЛЬНИХ ПОСЛУГ 5 1.1. Дослідження проблем та перспективи розвитку готельного бізнесу 5 1.2. Дослідження ситуації на ринку на ринку готельних послуг 12 1.3. Дослідження споживачів послуг підприємств готельного бізнесу 13 1.4. Дослідження конкурентів на ринку готельних послуг 15 РОЗДІЛ ІІ. ХАРАКТЕРИСТИКА КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГУ ПІДПРИЄМСТВА 20 2.1. Характеристика маркетингової продуктової політики підприємства 21 2.2. Характеристика маркетингової цінової політики підприємства 24 2.3. Характеристика маркетингової збутової політики підприємства 26 2.4. Характеристика маркетингової комунікаційної політики підприємства 31 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 40 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 42 ДОДАТКИ 45

Суть, мета і завдання маркетингових досліджень

Вступ 2 1. Процес маркетингового дослідження 3 2. Постановка проблеми маркетингового дослідження 6 3. Проект маркетингового дослідження 10 4. Виконавці маркетингових досліджень 15 Висновок 17 Література 18 Практичне маркетингове дослідження 19 Маркетингове дослідження проведемо за допомогою таких методів як опитування та анкетування… Додатки 22

Маркетингові дослідження як інструмент процесу створення нового товару (практична частина курсової)

ЗМІСТ 2. ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА: МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ ЯК ІНСТРУМЕНТ ПРОЦЕСУ СТВОРЕННЯ НОВОГО ТОВАРУ 2 2.1. Резюме компанії: товар, конкуренти, стратегія збуту, канали разподілу, цінова політика, позиціонування, основні проблеми 2 2.2. Пропозиція по виходу на ринок з новим товаром 6 2.3. Перше маркетингове дослідження: результати анкетування 6 2.4. Друге маркетингове дослідження: фокус-группа 9 2.5. Третє маркетингове дослідження: експеримент 10 ВИСНОВОК 12 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 13 Додаток А. АНКЕТА 15

Методи дослідження споживачів

Вступ 3 1. Маркетингові дослідження та їх роль в підвищенні конкурентоспроможності фірми 4 2. Методи дослідження споживачів 17 2.1. КОНЦЕПЦІЇ ПОВЕДІНКИ СПОЖИВАЧІВ 17 2.2. СФЕРА ЗАСТОСУВАННЯ ТА СПІВСТАВНА ХАРАКТЕРИСТИКА РІЗНИХ МЕТОДІВ ОТРИМАННЯ ПЕРВИННИХ ДАНИХ 22 3. Планування досліджень по ринку пральних машин та проектування опитувальних листів 29 Висновки 41 Перелік використаної літератури 42

Маркетингове дослідження товару

Вступ 3 I. Теоретичні основи маркетингового дослідження 4 1.1 Поняття маркетингу та його значення в економіці 4 1.2 Методи маркетингового дослідження 7 II Маркетингове дослідження товару (парфуми) 13 2.1 Дослідження ринку парфумів в Україні та закордоном 13 2.2 Перспективи розвитку ринку парфумерних виробів в Україні 18 2.3 Розрахунок коефіцієнту конкурентоспроможності парфумерних виробів 20 2.4 Дослідження товару методом анкетування 23 Висновки 28 Література 30

Маркетингове дослідження ринку теплоенергетики (на матеріалах ТЕЦ-5)

ВСТУП 3 1. Загальна характеристика об’єкту дослідження (ТЕЦ-5) 4 2. Маркетингове дослідження ринку діяльності ТЕЦ-5 (теплоенергетика) 18 3. Шляхи покращення маркетингової діяльності ТЕЦ-5 24 ВИСНОВКИ 34 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 36

Маркетингове дослідження якості послуг житлово-комунальних послуг (на прикладі підп)

ВСТУП 3 1. Загальна характеристика об’єкту дослідження 5 2. Маркетингове дослідження якості послуг ЖКГ 9 3. Шляхи покращення якості послуг ЖКГ 14 ВИСНОВКИ 23 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 25