институт.com.ua - национальный студенческий портал Украины
  • ТОП-объявления
  • Работа для студентов
Система объявлений институт.com.ua поможет Вам найти или разместить объявления для студентов, связанные с образованием в Украине и зарубежом, трудоустройством для студентов, репетиторством. Также Вы можете разместить информацию об услугах в сфере образования.

Вакансии от ведущего новостного сервера Новости Мира

Мы рады пригласить к сотрудничеству целеустремлённых и образованных молодых людей. Если вы всегда в курсе событий в мире и не только, если вы отлично владеете языком, как инструментом выражения своих мыслей, если вам есть чем поделиться с окружающими вас людьми и миром мы рады предложить вам свои страницы для размещения ваших новостных и аналитических материалов.

Мы не ограничим ваc в средствах выражения, при условии что они не выйдут за пределы действующего законодательства. Мы не станем навязывать вам своё мнение и вмешиваться в творческий процесс. От вас требуется отличное знание грамматики и написание текстов без грамматических и пунктуационных ошибок. Так же обязательным требованием является понимание сути предмета или проблемы о которой пишете.

Если вы чувствуете в себе силы и желание творить, мы будем рады видеть ваши материалы на страницах сайта novostimira.com.ua

Гарантируем достойный и адекватный уровень оплаты ваших трудов.

Заполнить анкету можно здесь

Главная| Новости| Образование в Украине| Конференции, семинары| Работа для студентов| Рефераты| Контакты

Тема: Механізми самооцінки самоконтролю та саморегуляції учіння як вираження процесу перетворення учня на суб’єкта власної навчальної діяльності

Каталог пособий и учебных материалов | Медицина | Контрольная | Страниц: 16 | Год: 2010 | Размер: 18 кб. | Стоимость: 50 грн. | Смотреть | Купить

Механізми самооцінки самоконтролю та саморегуляції учіння як вираження процесу перетворення учня на суб’єкта власної навчальної діяльності

ВСТУП 3
1. Самооцінка як емоційно-оціночна складова Я-концепції 4
2. Методи саморегуляції. 9
3. Методи самоконтролю у навчанні 12
ВИСНОВКИ 14
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 16

Cмотрите также:
Особливості усвідомлення самого себе, як суб’єкта навчальної діяльності в підлітковому віці

Вступ 3 Розділ І. Теоретичні аспекти процесу усвідомлення самого себе як суб’єкта навчальної діяльності у підлітковому віці 5 1.1. Загальна характеристика підліткового віку 5 1.2. Особистість як суб'єкт самотворення 9 Розділ ІІ. Дослідно-експериментальна робота з виявлення особливостей усвідомлення самого себе як суб’єкта навчальної діяльності у підлітковому віці 16 2.1. Методика проведення дослідження 16 2.2. Аналіз результатів дослідження 23 2.3. Методичні рекомендації 29 Висновки 34 Список використаних джерел 36 Додатки 38

Вплив самооцінки на успішну діяльність студентів-психологів

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ ВПЛИВУ САМООЦІНКИ НА УСПІШНІСТЬ ДІЯЛЬНОСТІ В ПСИХОЛОГІЧНІЙ ЛІТЕРАТУРІ 8 1.1. Самооцінка як чинник людської особистості і її витоки 8 1.2. Професійна самосвідомість в підготовці спеціаліста 14 1.3. Взаємозв'язок самооцінки і успішності професійної діяльності студентів-психологів 18 РОЗДІЛ 2. ОРГАНІЗАЦІЯ ДІАГНОСТИЧНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ВПЛИВУ САМООЦІНКИ НА УСПІШНУ ДІЯЛЬНІСТЬ СТУДЕНТІВ-ПСИХОЛОГІВ 23 2.1. Методи дослідження рівнів самооцінки і домагань особистості 23 2.2. Організація емпіричного дослідження 25 РОЗДІЛ 3. ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ВПЛИВУ САМООЦІНКИ НА УСПІШНУ ДІЯЛЬНІСТЬ СТУДЕНТІВ-ПСИХОЛОГІВ 33 3.1. Результати дослідження та їх інтерпретація 33 3.2. Програма психологічної корекції самооцінки та усвідомлення власної особистості 41 ВИСНОВОК 61 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 63 ДОДАТКИ 67-70

Суб’єкти господарювання

Вступ 2 1. Поняття та утворення суб єкта господарювання 3 2. Державна реєстрація суб єкта господарювання 7 3. Припинення діяльності суб єкта господарювання 8 Висновки 11 Список використаних джерел 12

Методи та організація обліку, аналізу і аудиту на підприємствах – суб’єкта малого бізнесу

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 3. АНАЛІЗ ЕФЕКТИВНОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 6 3.1. Система показників та методики, які використовують при аналізі на підприємствах – суб’єкта малого бізнесу 6 3.2. Аналіз активів та пасивів суб’єкта малого бізнесу 15 3.3. Аналіз ліквідності та платоспроможності суб’єкта малого бізнесу 24 РОЗДІЛ 4. МЕТОДОЛОГІЯ ТА ОРГАНІЗАЦІЯ АУДИТУ В МАЛОМУ БІЗНЕСІ 36 4.1. Організаційно-інформаційна модель аудиту суб’єкта малого бізнесу 36 4.2. Планування та порядок здійснення аудиту суб’єкта малого бізнесу 48 4.3. Узагальнення результатів аудиту суб’єкта малого бізнесу 58 ВИСНОВКИ 61 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 64 ДОДАТКИ 68 Об'єктом розгляду у роботі є комерційне підприємство МП

Модернізація освіти

1 Поняття навчальної діяльності учнів на уроці іноземної мови 2 2. Домашня робота як одна з допоміжних форм навчальної діяльності школярів 4 3 Функції домашньої навчальної діяльності: втілення взаємозв’язку між уроками, функція індивідуалізації навчання, контролююча функція 5 4 Принципи раціональної організації домашньої навчальної діяльності 10

Модернізація освіти

1 Поняття навчальної діяльності учнів на уроці іноземної мови 2 2. Домашня робота як одна з допоміжних форм навчальної діяльності школярів 4 3 Функції домашньої навчальної діяльності: втілення взаємозв’язку між уроками, функція індивідуалізації навчання, контролююча функція 5 4 Принципи раціональної організації домашньої навчальної діяльності 10

Ємоційна регуляція навчальної діяльності

Зміст Вступ 3 Розділ І. Теоретичне обґрунтування емоційної регуляції навчальної діяльності 4 1.1. Природа базових емоційних переживань 4 1.2. Розвиток динамічної й змістової сторони емоцій. 9 1.3. Проблема емоційної регуляції учбово-пізнавальної діяльності учнів 14 Розділ ІІ. Дослідження впливу емоцій на навчальну діяльність 19 2.1. Вплив емоцій на сприйняття й увагу 19 2.2. Вплив емоцій на пам'ять 23 Висновок 26 Література 28 Мета роботи полягала в розкритті найбільш суттєвих змін в генезі емоційної регуляції навчальної діяльності. Об'єкт дослідження – емоційна сфера особистості, яка розвивається. Предмет дослідження – ознаки змін в генезі емоційної регуляції навчальної діяльності. Задачі дослідження. 1. Уточнити сутність емоцій, а також основні концептуальні уявлення, що дозволяють зрозуміти механізми й умови їх виникнення. 2. Узагальнити зовнішні та внутрішні фактори, що детермінують розвиток емоційної регуляції навчальної діяльності

Суб’єкти господарювання

Вступ 3 1. Поняття та ознаки суб’єкта господарювання 4 2. Види суб’єктів господарювання 8 3. Цілі та предмет діяльності суб’єкта господарювання 13 Висновки 15 Список використаної літератури 17

Організаційно-економічна характеристика суб’єкта та об’єкта підприємницької діяльності

Зміст: Передмова ……………………………………………………………….3 Розділ І. Організаційно-економічна характеристика суб’єкта та об’єкта підприємницької діяльності…………………………………………..4 Розділ ІІ. Визначення обсягів підприємницької діяльності та характеристика виробничих ресурсів для організації процесу господарювання …………………………………………………………………7 Розділ ІІІ. Характеристика витрат підприємства та формування собівартості продукції ………………………………………………………...19 Розділ IV. Ціноутворення та формування виручки від реалізації продукції ……………………………………………………………………..…23 Розділ V. Фінансові результати господарювання …………..…...28 Розділ VI. Економічна ефективність використання ресурсного потенціалу підприємства ………………………………………………..…....31 Розділ VII. Організаційно-економічні проблеми господарювання підприємств ……………………………………………………………..…..…38 Післямова ………………………………………………………….….41 Список використаної літератури ………………………………..…42 Додатки

Державна реєстрація суб’єкта підприємницької діяльності

Вступ 3 1. Розвиток бізнесу - об’єктивна необхідність формування ринкової економки 4 2. Державна реєстрація суб'єкта підприємницької діяльності — фізичної особи 8 3. Державна реєстрація суб'єкта підприємницької діяльності — юридичної особи 13 Висновок 19 Література 20